L. ALTUNTAŞ And Y. ERİŞEN, "İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.1, pp.280-293, 2021
ALTUNTAŞ, L. And ERİŞEN, Y. 2021. İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.1 , 280-293.
ALTUNTAŞ, L., & ERİŞEN, Y., (2021). İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi. Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.1, 280-293.
ALTUNTAŞ, LÜTFİYE, And Yavuz ERİŞEN. "İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.1, 280-293, 2021
ALTUNTAŞ, LÜTFİYE And ERİŞEN, Yavuz. "İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.1, pp.280-293, 2021
ALTUNTAŞ, L. And ERİŞEN, Y. (2021) . "İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.1, pp.280-293.
@article{article, author={LÜTFİYE ALTUNTAŞ And author={Yavuz ERİŞEN}, title={İlköğretim Öğrencilerinin Problem Çözmeye Yönelik Yansıtıcı Düşünme Becerileri ile Matematik Dersine Yönelik Tutum ve Matematik Dersi Başarıları Arasındaki İlişkinin İncelenmesi}, journal={Türkiye Eğitim Dergisi}, year=2021, pages={280-293} }