SCI, SSCI ve AHCI İndekslerine Giren Dergilerde Yayınlanan Makaleler
2
Diğer Dergilerde Yayınlanan Makaleler
20
1. İlkokul Öğretmenlerin Karşılaştıkları İstenmeyen Davranışlar ileBaş Etme Stratejileri
YILDIZ Journal of Educational Research
, cilt.1, ss.37-54, 2017 (Hakemli Dergi)
2. Ortaöğretim Öğrencilerinin Serbest Kıyafet Politikasına İlişkin Görüşleri: Mümtaz Turhan Sosyal Bilimler Lisesi Örneği
KALEM ULUSLARARASI EĞİTİM VE İNSAN BİLİMLERİ DERGİSİ
, cilt.6, sa.1, ss.13-75, 2016 (Hakemli Dergi)
4. Okul Öncesinde Liderlik Eğitimi: Geleceğin Liderleri Eğitim Programının Etkililiği
International Online Journal of Educational Sciences
, cilt.8, sa.1, ss.229-267, 2016 (Hakemli Dergi)
5. Eğitim örgütlerinde inisiyatif alma: Bir ölçek geliştirme çalışması.
International Journal of Human Sciences
, cilt.12, sa.2, ss.327-342, 2015 (Hakemli Dergi)
6. From the complex system leadership perspective: DNA Leadership,
International Journal of Human Sciences
, cilt.8, sa.1, ss.520-544, 2010 (Hakemli Dergi)
7. Placement of students to high school in Turkey: Factors affecting student achievement in placement tests
International Journal of Human Science
, cilt.7, sa.1, ss.857-877, 2010 (Hakemli Dergi)
8. An investigation of the relationships between self-compassion, motivation, and burnout with structural equation modeling
ABANT İZZET BAYSAL ÜNİVERSİTESİ EĞİTİM FAKÜLTESİ DERGİSİ
, cilt.8, sa.2, ss.39-46, 2008 (Hakemli Dergi)
9. Öğretmenlerin sözleşmeli istihdamı ve durumlarına ilişkin sözleşmeli öğretmenlerin görüşleri
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.16, ss.40-60, 2008 (Hakemsiz Dergi)
10. Türk ortaöğretim sisteminde mesleki ve genel eğitim ikilemi
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.15, ss.42-60, 2008 (Hakemli Dergi)
11. Ortaöğretim kurumlarında mobbing (yıldırma) davranışlarına ilişkin öğretmen ve yönetici görüşleri (Düzce ili örneği)
Milli Eğitim Dergisi
, sa.179, ss.269-282, 2008 (Hakemli Dergi)
12. Özel ortaöğretim öğretmenlerinin kariyer gelişim sorunları
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.10, ss.90-105, 2005 (Hakemli Dergi)
13. Performans değerlendirmeye ilişkin öğretmen ve yönetici görüşleri
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.9, ss.1-22, 2005 (Hakemli Dergi)
14. Hizmetöncesi eğitimlerine göre sınıf öğretmenlerinin işdoyum düzeyleri
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.7, ss.60-80, 2004 (Hakemli Dergi)
15. Liselerde sayısal kopuş (Sakarya ili örneği)
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.6, ss.214-245, 2003 (Hakemli Dergi)
17. Fırsat eşitliği açısından dijital bölünme ve Türkiye’deki durum
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.4, ss.238-245, 2002 (Hakemli Dergi)
19. Benchmarking yönteminin eğitim örgütlerinde uygulanabilirliği
Sakarya Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi
, sa.2, ss.45-52, 2001 (Hakemli Dergi)
20. Öğretmenlik mesleğine giriş denetimi, Çağdaş Eğitim Dergisi
Çağdaş Eğitim Dergisi
, cilt.228, ss.39-42, 1997 (Hakemsiz Dergi)
Hakemli Bilimsel Toplantılarda Yayımlanmış Bildiriler
32
2. The Effectiveness of a Student Leadership Program Based On the Kouzes & Posner Leadership Model.
International Conference of Social Science, Literature, Business and Education, Los Angeles, Amerika Birleşik Devletleri, 01 Şubat 2018, ss.4, (Özet Bildiri)

3. The Predictors of Organizational Citizenship Behaviour: Taking Initiative and Organizational Voice & Silence
ERPA-International Congresses on Education, Budapeşte, Macaristan, 18 Mayıs 2017, ss.1-2, (Özet Bildiri)
4. Farklı Öğretim Kademelerinde Görev Yapan Öğretmenlerinin İnisiyatif Alma Düzeylerinin Karşılaştırmalı Olarak İncelenmesi.
ERPA-International Congresses on Education., Saray Bosna, Bosna-Hersek, 01 Haziran 2016, ss.1-5, (Tam Metin Bildiri)
5. İlkokul ve Ortaokul Düzeyinde Eğitim Veren Öğretmenlerin Karşılaştıkları İstenmeyen Davranışlar ve Bu Davranışlarla Baş Etme Stratejileri
ERPA Uluslararası Eğitim Kongreleri, Atına, Yunanistan, 04 Haziran 2015, ss.35, (Özet Bildiri)
7. ÖĞRETMENLERİN DENETİME YÖNELİK KAYGI DÜZEYLERİ İLE ÖRGÜTSEL SİNİZM DÜZEYLERİ ARASINDAKİ İLİŞKİ
6. ULUSLARARASI KATILIMLI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, 01 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
8. TÜRKİYE'DE AKREDİTASYON UYGULAMALARINA DAİR ÖĞRETMEN VE YÖNETİCİ GÖRÜŞLERİ
6. ULUSLARARASI KATILIMLI EĞİTİM DENETİMİ KONGRESİ, 01 Haziran 2014, (Tam Metin Bildiri)
10. Leadership education in preschool: the effectiveness of the future the leaders education programme
International Conferance on New Horizons in Education, 01 Haziran 2013, (Tam Metin Bildiri)
11. OKUL YÖNETİCİLERİNİN İNSİYATİF ALMA DÜZEYLERİ
6. ULUSAL EĞİTİM YÖNETİMİ KONGRESİ, 01 Mayıs 2012, (Tam Metin Bildiri)
12. Educational and Administrative Problems Encountered at Schools By Turkish Students in Denmark
4th World Conference on Educational Sciences, 01 Şubat 2012, (Tam Metin Bildiri)
13. Obstacles to change in educational organization and methods to overcome these obstacles: Views of principals
4thWorld Conference on Educational Sciences, 01 Şubat 2012, (Tam Metin Bildiri)
14. E-okul uygulamalarında karşılaşılan sorunlar (İstanbul İli Anadolu Yakası Örneği)
International Conference on New Horizons in Education, 01 Haziran 2010
15. Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ve empatik eğilim düzeyleri
V Ulusal Eğitim Yönetimi Kongresi, 01 Mayıs 2010
16. Okul yöneticilerinin liderlik stilleri ve yaraticilik düzeyleri
First International Congress of Educational Research, 01 Mayıs 2009
17. Özduyarlık ve tükenmişlik: Yapısal eşitlik modeli ile bir inceleme
XV. Ulusal Pskoloji Kongresi, 01 Eylül 2008
18. An ınvestigation of the relationships between achhivement goals, burnout, and affect with structural equation modeling
Proceedings of International Confrence on Educational Sciences ICES 08, 01 Haziran 2008
19. Başarı yönelimleri, motivasyon ve işdoyumu: Yapısal eşitlik modeli
XVII Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 01 Mayıs 2008
20. Başarı yönelimleri ile tükenmişlik arasındaki ilişkilerin yapısal eşitlik modeli ile incelenmesi
15. Ulusal Psikoloji Kongresi, 01 Mayıs 2008
21. Ortaöğretim okullarında öğretmen performans yönetimi
XVI Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 01 Eylül 2007
22. Eğitim yönetimi tezsiz master programında bulunan eğitim yöneticisi adayı öğretmenlerin teknolojiye ilişkin tutumları
VIth International Educational Technpology Conference, 01 Nisan 2006

23. Eğitim yönetimi ve denetimi tezsiz master programında bulunan eğitim yöneticisi aday öğretmenlerin eğitim teknolojilerini kullanma yeterlilikleri.
VIth International Educational Technpology Conference, 01 Nisan 2006

24. Eğitim yönetimi tezsiz master programında bulunan eğitim yöneticisi aday öğretmenlerin internete yönelik yeterlilikleri.
VIth International Educational Technpology Conference, 01 Nisan 2006, (Tam Metin Bildiri)

25. Eğitim yönetimi tezsiz master programında bulunan eğitim yöneticisi adayı öğretmenlerin bilgisayar kullanma yeterlilikleri
VIth International Educational Technpology Conference, 01 Nisan 2006

26. İlk ve ortaöğretim yöneticilerinin bilişim teknolojilerindeki yeterlik düzeyleri (Sakarya ili örneği)
V Uluslararası Eğitim Teknolojileri Sempozyumu, 01 Eylül 2005
27. BİLGİ TOPLUMUNDA ÖRGÜTSEL ÖĞRENME: DEVLET VE ÖZEL İLKÖĞRETİM OKULLARINDA ÖRGÜTSEL ÖĞRENMEYE İLİŞKİN ÖĞRETMEN GÖRÜŞLERİ
14. EĞİTİM BİLİMLERİ KONGRESİ, 01 Eylül 2005
28. Uzaktan eğitimin yönetimi: Bir model önerisi
Uluslararası Katılımlı Açık ve Uzaktan Eğitim Sempozyumu, 01 Mayıs 2002
29. Eğitim yönetiminde duygusal zekanın önemi ve duygusal zeka açısından eğitim yönetiminin değerlendirilmesi
IX Ulusal Eğitim Bilimleri Kongresi, 01 Eylül 2000
30. Duygusal zeka yeterliliklerinin eğitim yöneticilerinin yetiştirilmesi programlarında uygulanabilirlik düzeyi
21. Yüzyıl Eğitim Yöneticilerinin yetiştirilmesi Sempozyumu, 01 Eylül 2000
31. SINIF ÖĞRETMENLERİNİN İSTİHDAMI VE SORUNLARI
3. SINIF ÖĞRETMENLİĞİ SEMPOZYUMU, 01 Ekim 1997
32. FIRSAT EŞİTLİĞİ AÇISINDAN İLKÖĞRETİMİN ÖNEMİ
İLKÖĞRETİM VE SORUNLARI SEMPOZYUMU, 01 Mayıs 1995