Atıf Formatları
Çocuk Ruh Sağlığı Modüler Öğretim Programının Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri ile Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

E. Gürültü And M. Gürol, "Çocuk Ruh Sağlığı Modüler Öğretim Programının Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri ile Değerlendirilmesi ," Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.10, no.1, pp.237-260, 2019

Gürültü, E. And Gürol, M. 2019. Çocuk Ruh Sağlığı Modüler Öğretim Programının Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri ile Değerlendirilmesi . Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.10, no.1 , 237-260.

Gürültü, E., & Gürol, M., (2019). Çocuk Ruh Sağlığı Modüler Öğretim Programının Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri ile Değerlendirilmesi . Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.10, no.1, 237-260.

Gürültü, Ercan, And Mehmet GÜROL. "Çocuk Ruh Sağlığı Modüler Öğretim Programının Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri ile Değerlendirilmesi ," Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.10, no.1, 237-260, 2019

Gürültü, Ercan And Gürol, Mehmet. "Çocuk Ruh Sağlığı Modüler Öğretim Programının Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri ile Değerlendirilmesi ." Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.10, no.1, pp.237-260, 2019

Gürültü, E. And Gürol, M. (2019) . "Çocuk Ruh Sağlığı Modüler Öğretim Programının Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri ile Değerlendirilmesi ." Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi , vol.10, no.1, pp.237-260.

@article{article, author={Ercan Gürültü And author={Mehmet GÜROL}, title={Çocuk Ruh Sağlığı Modüler Öğretim Programının Öğretmen ve Öğrenci Görüşleri ile Değerlendirilmesi }, journal={Kalem Uluslararası Eğitim ve İnsan Bilimleri Dergisi}, year=2019, pages={237-260} }