Atıf Formatları
Avustralya’daki ve Türkiye’deki 8. Sınıf Ana Dili Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Tema ve Tür Bakımından Karşılaştırılması: Cambridge ve MEB Örneği
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

N. KARAKUŞ And E. TURGUT, "Avustralya’daki ve Türkiye’deki 8. Sınıf Ana Dili Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Tema ve Tür Bakımından Karşılaştırılması: Cambridge ve MEB Örneği," International Journal of Languages’ Education , vol.1, pp.632-650, 2017

KARAKUŞ, N. And TURGUT, E. 2017. Avustralya’daki ve Türkiye’deki 8. Sınıf Ana Dili Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Tema ve Tür Bakımından Karşılaştırılması: Cambridge ve MEB Örneği. International Journal of Languages’ Education , vol.1 , 632-650.

KARAKUŞ, N., & TURGUT, E., (2017). Avustralya’daki ve Türkiye’deki 8. Sınıf Ana Dili Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Tema ve Tür Bakımından Karşılaştırılması: Cambridge ve MEB Örneği. International Journal of Languages’ Education , vol.1, 632-650.

KARAKUŞ, Neslihan, And Elif TURGUT. "Avustralya’daki ve Türkiye’deki 8. Sınıf Ana Dili Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Tema ve Tür Bakımından Karşılaştırılması: Cambridge ve MEB Örneği," International Journal of Languages’ Education , vol.1, 632-650, 2017

KARAKUŞ, Neslihan And TURGUT, Elif. "Avustralya’daki ve Türkiye’deki 8. Sınıf Ana Dili Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Tema ve Tür Bakımından Karşılaştırılması: Cambridge ve MEB Örneği." International Journal of Languages’ Education , vol.1, pp.632-650, 2017

KARAKUŞ, N. And TURGUT, E. (2017) . "Avustralya’daki ve Türkiye’deki 8. Sınıf Ana Dili Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Tema ve Tür Bakımından Karşılaştırılması: Cambridge ve MEB Örneği." International Journal of Languages’ Education , vol.1, pp.632-650.

@article{article, author={Neslihan KARAKUŞ And author={Elif TURGUT}, title={Avustralya’daki ve Türkiye’deki 8. Sınıf Ana Dili Ders Kitaplarında Yer Alan Metinlerin Tema ve Tür Bakımından Karşılaştırılması: Cambridge ve MEB Örneği}, journal={International Journal of Languages’ Education}, year=2017, pages={632-650} }