Atıf Formatları
Sermaye Piyasasındaki İşletmelerin Pazarlama Kavramına Bakışı
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. KIRÇOVA, "Sermaye Piyasasındaki İşletmelerin Pazarlama Kavramına Bakışı," İktisat , İşletme ve Finans Dergisi , no.98, 1994

KIRÇOVA, İ. 1994. Sermaye Piyasasındaki İşletmelerin Pazarlama Kavramına Bakışı. İktisat , İşletme ve Finans Dergisi , no.98 .

KIRÇOVA, İ., (1994). Sermaye Piyasasındaki İşletmelerin Pazarlama Kavramına Bakışı. İktisat , İşletme ve Finans Dergisi , no.98.

KIRÇOVA, İbrahim. "Sermaye Piyasasındaki İşletmelerin Pazarlama Kavramına Bakışı," İktisat , İşletme ve Finans Dergisi , no.98, 1994

KIRÇOVA, İbrahim. "Sermaye Piyasasındaki İşletmelerin Pazarlama Kavramına Bakışı." İktisat , İşletme ve Finans Dergisi , no.98, 1994

KIRÇOVA, İ. (1994) . "Sermaye Piyasasındaki İşletmelerin Pazarlama Kavramına Bakışı." İktisat , İşletme ve Finans Dergisi , no.98.

@article{article, author={İbrahim KIRÇOVA}, title={Sermaye Piyasasındaki İşletmelerin Pazarlama Kavramına Bakışı}, journal={İktisat , İşletme ve Finans Dergisi}, year=1994}