T. SAĞER Et Al. , "Özel Yetenek Sınavına Giren Adayların Bilişsel Esneklik Düzeyleri ile Sınav Başarıları Arasındaki İlişki," JASS Studies , vol.41, pp.1-25, 2015
SAĞER, T. Et Al. 2015. Özel Yetenek Sınavına Giren Adayların Bilişsel Esneklik Düzeyleri ile Sınav Başarıları Arasındaki İlişki. JASS Studies , vol.41 , 1-25.
SAĞER, T., ZAHAL, O., & GÜRPINAR, E., (2015). Özel Yetenek Sınavına Giren Adayların Bilişsel Esneklik Düzeyleri ile Sınav Başarıları Arasındaki İlişki. JASS Studies , vol.41, 1-25.
SAĞER, Turan, ONUR ZAHAL, And ENGİN GÜRPINAR. "Özel Yetenek Sınavına Giren Adayların Bilişsel Esneklik Düzeyleri ile Sınav Başarıları Arasındaki İlişki," JASS Studies , vol.41, 1-25, 2015
SAĞER, Turan Et Al. "Özel Yetenek Sınavına Giren Adayların Bilişsel Esneklik Düzeyleri ile Sınav Başarıları Arasındaki İlişki." JASS Studies , vol.41, pp.1-25, 2015
SAĞER, T. ZAHAL, O. And GÜRPINAR, E. (2015) . "Özel Yetenek Sınavına Giren Adayların Bilişsel Esneklik Düzeyleri ile Sınav Başarıları Arasındaki İlişki." JASS Studies , vol.41, pp.1-25.
@article{article, author={Turan SAĞER Et Al. }, title={Özel Yetenek Sınavına Giren Adayların Bilişsel Esneklik Düzeyleri ile Sınav Başarıları Arasındaki İlişki}, journal={JASS Studies}, year=2015, pages={1-25} }