Atıf Formatları
Öğrencilerin Cinsiyetlerine Göre Öz Düzenlemeye Dayalı Öğrenme Stratejileri ve Öz Yeterlik Algılarının Matematik Başarısını Yordama Gücü
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. ALTUN And A. M. Erden, "Öğrencilerin Cinsiyetlerine Göre Öz Düzenlemeye Dayalı Öğrenme Stratejileri ve Öz Yeterlik Algılarının Matematik Başarısını Yordama Gücü," INTE International Conference on New Horizons in Education , 2013

ALTUN, S. And Erden, A. M. 2013. Öğrencilerin Cinsiyetlerine Göre Öz Düzenlemeye Dayalı Öğrenme Stratejileri ve Öz Yeterlik Algılarının Matematik Başarısını Yordama Gücü. INTE International Conference on New Horizons in Education .

ALTUN, S., & Erden, A. M., (2013). Öğrencilerin Cinsiyetlerine Göre Öz Düzenlemeye Dayalı Öğrenme Stratejileri ve Öz Yeterlik Algılarının Matematik Başarısını Yordama Gücü . INTE International Conference on New Horizons in Education

ALTUN, Sertel, And A. Münire Erden. "Öğrencilerin Cinsiyetlerine Göre Öz Düzenlemeye Dayalı Öğrenme Stratejileri ve Öz Yeterlik Algılarının Matematik Başarısını Yordama Gücü," INTE International Conference on New Horizons in Education, 2013

ALTUN, Sertel And Erden, A. M. . "Öğrencilerin Cinsiyetlerine Göre Öz Düzenlemeye Dayalı Öğrenme Stratejileri ve Öz Yeterlik Algılarının Matematik Başarısını Yordama Gücü." INTE International Conference on New Horizons in Education , 2013

ALTUN, S. And Erden, A. M. (2013) . "Öğrencilerin Cinsiyetlerine Göre Öz Düzenlemeye Dayalı Öğrenme Stratejileri ve Öz Yeterlik Algılarının Matematik Başarısını Yordama Gücü." INTE International Conference on New Horizons in Education .

@conferencepaper{conferencepaper, author={Sertel ALTUN And author={A. Münire Erden}, title={Öğrencilerin Cinsiyetlerine Göre Öz Düzenlemeye Dayalı Öğrenme Stratejileri ve Öz Yeterlik Algılarının Matematik Başarısını Yordama Gücü}, congress name={INTE International Conference on New Horizons in Education}, city={}, country={}, year={2013}}