S. DEMİR And M. GÜROL, "Farklılaştırılmış Öğretim Yöntemlerinin Öğrencilerin Akademik Başarı Puanlarına,," Journal of Turkish Studies , vol.12, pp.121-136, 2017
DEMİR, S. And GÜROL, M. 2017. Farklılaştırılmış Öğretim Yöntemlerinin Öğrencilerin Akademik Başarı Puanlarına,. Journal of Turkish Studies , vol.12 , 121-136.
DEMİR, S., & GÜROL, M., (2017). Farklılaştırılmış Öğretim Yöntemlerinin Öğrencilerin Akademik Başarı Puanlarına,. Journal of Turkish Studies , vol.12, 121-136.
DEMİR, SERKAN, And Mehmet GÜROL. "Farklılaştırılmış Öğretim Yöntemlerinin Öğrencilerin Akademik Başarı Puanlarına,," Journal of Turkish Studies , vol.12, 121-136, 2017
DEMİR, SERKAN And GÜROL, Mehmet. "Farklılaştırılmış Öğretim Yöntemlerinin Öğrencilerin Akademik Başarı Puanlarına,." Journal of Turkish Studies , vol.12, pp.121-136, 2017
DEMİR, S. And GÜROL, M. (2017) . "Farklılaştırılmış Öğretim Yöntemlerinin Öğrencilerin Akademik Başarı Puanlarına,." Journal of Turkish Studies , vol.12, pp.121-136.
@article{article, author={SERKAN DEMİR And author={Mehmet GÜROL}, title={Farklılaştırılmış Öğretim Yöntemlerinin Öğrencilerin Akademik Başarı Puanlarına,}, journal={Journal of Turkish Studies}, year=2017, pages={121-136} }