F. TOPKAN And M. EROL, "Sanal Müze Etkinliklerinin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Tarih Bilinci Gelişimine Etkisi," Maarif Mektepleri-International Journal of Educational Sciences , vol.6, no.2, pp.71-86, 2022
TOPKAN, F. And EROL, M. 2022. Sanal Müze Etkinliklerinin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Tarih Bilinci Gelişimine Etkisi. Maarif Mektepleri-International Journal of Educational Sciences , vol.6, no.2 , 71-86.
TOPKAN, F., & EROL, M., (2022). Sanal Müze Etkinliklerinin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Tarih Bilinci Gelişimine Etkisi. Maarif Mektepleri-International Journal of Educational Sciences , vol.6, no.2, 71-86.
TOPKAN, Fatma, And Mustafa EROL. "Sanal Müze Etkinliklerinin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Tarih Bilinci Gelişimine Etkisi," Maarif Mektepleri-International Journal of Educational Sciences , vol.6, no.2, 71-86, 2022
TOPKAN, Fatma And EROL, Mustafa. "Sanal Müze Etkinliklerinin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Tarih Bilinci Gelişimine Etkisi." Maarif Mektepleri-International Journal of Educational Sciences , vol.6, no.2, pp.71-86, 2022
TOPKAN, F. And EROL, M. (2022) . "Sanal Müze Etkinliklerinin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Tarih Bilinci Gelişimine Etkisi." Maarif Mektepleri-International Journal of Educational Sciences , vol.6, no.2, pp.71-86.
@article{article, author={Fatma TOPKAN And author={Mustafa EROL}, title={Sanal Müze Etkinliklerinin İlkokul 4. Sınıf Öğrencilerinin Tarih Bilinci Gelişimine Etkisi}, journal={Maarif Mektepleri-International Journal of Educational Sciences}, year=2022, pages={71-86} }