Atıf Formatları
Okuduğunu Anlamanın Ölçülmesinde Paragraftan Anlam Kurmaya Dayalı Çoktan Seçmeli Sorular.
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Başaran, "Okuduğunu Anlamanın Ölçülmesinde Paragraftan Anlam Kurmaya Dayalı Çoktan Seçmeli Sorular.," Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi (EBAD) , vol.3, no.2, pp.107-121, 2013

Başaran, M. 2013. Okuduğunu Anlamanın Ölçülmesinde Paragraftan Anlam Kurmaya Dayalı Çoktan Seçmeli Sorular.. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi (EBAD) , vol.3, no.2 , 107-121.

Başaran, M., (2013). Okuduğunu Anlamanın Ölçülmesinde Paragraftan Anlam Kurmaya Dayalı Çoktan Seçmeli Sorular.. Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi (EBAD) , vol.3, no.2, 107-121.

Başaran, Mustafa. "Okuduğunu Anlamanın Ölçülmesinde Paragraftan Anlam Kurmaya Dayalı Çoktan Seçmeli Sorular.," Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi (EBAD) , vol.3, no.2, 107-121, 2013

Başaran, Mustafa. "Okuduğunu Anlamanın Ölçülmesinde Paragraftan Anlam Kurmaya Dayalı Çoktan Seçmeli Sorular.." Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi (EBAD) , vol.3, no.2, pp.107-121, 2013

Başaran, M. (2013) . "Okuduğunu Anlamanın Ölçülmesinde Paragraftan Anlam Kurmaya Dayalı Çoktan Seçmeli Sorular.." Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi (EBAD) , vol.3, no.2, pp.107-121.

@article{article, author={Mustafa BAŞARAN}, title={Okuduğunu Anlamanın Ölçülmesinde Paragraftan Anlam Kurmaya Dayalı Çoktan Seçmeli Sorular.}, journal={Eğitim Bilimleri Araştırmaları Dergisi (EBAD)}, year=2013, pages={107-121} }