Atıf Formatları
Öğretmen Adaylarının Doğru Eğitim Yazılımı Seçmeye YönelikDeğerlendirme Yeterlilikleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

C. O. GÜZELLER, "Öğretmen Adaylarının Doğru Eğitim Yazılımı Seçmeye YönelikDeğerlendirme Yeterlilikleri," Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.3, pp.135-142, 2009

GÜZELLER, C. O. 2009. Öğretmen Adaylarının Doğru Eğitim Yazılımı Seçmeye YönelikDeğerlendirme Yeterlilikleri. Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.3 , 135-142.

GÜZELLER, C. O., (2009). Öğretmen Adaylarının Doğru Eğitim Yazılımı Seçmeye YönelikDeğerlendirme Yeterlilikleri. Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.3, 135-142.

GÜZELLER, Cem. "Öğretmen Adaylarının Doğru Eğitim Yazılımı Seçmeye YönelikDeğerlendirme Yeterlilikleri," Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.3, 135-142, 2009

GÜZELLER, Cem O. . "Öğretmen Adaylarının Doğru Eğitim Yazılımı Seçmeye YönelikDeğerlendirme Yeterlilikleri." Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.3, pp.135-142, 2009

GÜZELLER, C. O. (2009) . "Öğretmen Adaylarının Doğru Eğitim Yazılımı Seçmeye YönelikDeğerlendirme Yeterlilikleri." Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.10, no.3, pp.135-142.

@article{article, author={Cem Oktay GÜZELLER}, title={Öğretmen Adaylarının Doğru Eğitim Yazılımı Seçmeye YönelikDeğerlendirme Yeterlilikleri}, journal={Ahi Evran Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2009, pages={135-142} }