M. Şeker And Ö. Paşaoğlu Koçak, "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENME STİLİNE GÖRE YAPILAN EĞİTİM FAALİYETLERİNİN ÖĞRENCİLERİN KAVRAMSAL GELİŞİM SÜRECİNE ETKİSİ," Turkish Studies , vol.14, no.6, pp.3377-3390, 2019
Şeker, M. And Paşaoğlu Koçak, Ö. 2019. SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENME STİLİNE GÖRE YAPILAN EĞİTİM FAALİYETLERİNİN ÖĞRENCİLERİN KAVRAMSAL GELİŞİM SÜRECİNE ETKİSİ. Turkish Studies , vol.14, no.6 , 3377-3390.
Şeker, M., & Paşaoğlu Koçak, Ö., (2019). SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENME STİLİNE GÖRE YAPILAN EĞİTİM FAALİYETLERİNİN ÖĞRENCİLERİN KAVRAMSAL GELİŞİM SÜRECİNE ETKİSİ. Turkish Studies , vol.14, no.6, 3377-3390.
Şeker, Mustafa, And Özge Paşaoğlu Koçak. "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENME STİLİNE GÖRE YAPILAN EĞİTİM FAALİYETLERİNİN ÖĞRENCİLERİN KAVRAMSAL GELİŞİM SÜRECİNE ETKİSİ," Turkish Studies , vol.14, no.6, 3377-3390, 2019
Şeker, Mustafa And Paşaoğlu Koçak, Özge P. . "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENME STİLİNE GÖRE YAPILAN EĞİTİM FAALİYETLERİNİN ÖĞRENCİLERİN KAVRAMSAL GELİŞİM SÜRECİNE ETKİSİ." Turkish Studies , vol.14, no.6, pp.3377-3390, 2019
Şeker, M. And Paşaoğlu Koçak, Ö. (2019) . "SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENME STİLİNE GÖRE YAPILAN EĞİTİM FAALİYETLERİNİN ÖĞRENCİLERİN KAVRAMSAL GELİŞİM SÜRECİNE ETKİSİ." Turkish Studies , vol.14, no.6, pp.3377-3390.
@article{article, author={Mustafa ŞEKER And author={Özge Paşaoğlu Koçak}, title={SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİMİNDE ÖĞRENME STİLİNE GÖRE YAPILAN EĞİTİM FAALİYETLERİNİN ÖĞRENCİLERİN KAVRAMSAL GELİŞİM SÜRECİNE ETKİSİ}, journal={Turkish Studies}, year=2019, pages={3377-3390} }