Atıf Formatları
A Comparative Investigation of In-Service Professional Development Practices for Teachers in Estonia, Sweden, Netherlands, Canada, Japan and Turkey Estonya, İsveç, Hollanda, Kanada, Japonya ve Türkiye’de Öğretmenlere Yönelik Hizmet İçi Mesleki Gelişim Uygulamalarının Karşılaştırılmalı İncelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

P. Korukluoğlu And M. GÜROL, "A Comparative Investigation of In-Service Professional Development Practices for Teachers in Estonia, Sweden, Netherlands, Canada, Japan and Turkey Estonya, İsveç, Hollanda, Kanada, Japonya ve Türkiye’de Öğretmenlere Yönelik Hizmet İçi Mesleki Gelişim Uygulamalarının Karşılaştırılmalı İncelenmesi," Milli Egitim , vol.52, no.240, pp.2553-2586, 2023

Korukluoğlu, P. And GÜROL, M. 2023. A Comparative Investigation of In-Service Professional Development Practices for Teachers in Estonia, Sweden, Netherlands, Canada, Japan and Turkey Estonya, İsveç, Hollanda, Kanada, Japonya ve Türkiye’de Öğretmenlere Yönelik Hizmet İçi Mesleki Gelişim Uygulamalarının Karşılaştırılmalı İncelenmesi. Milli Egitim , vol.52, no.240 , 2553-2586.

Korukluoğlu, P., & GÜROL, M., (2023). A Comparative Investigation of In-Service Professional Development Practices for Teachers in Estonia, Sweden, Netherlands, Canada, Japan and Turkey Estonya, İsveç, Hollanda, Kanada, Japonya ve Türkiye’de Öğretmenlere Yönelik Hizmet İçi Mesleki Gelişim Uygulamalarının Karşılaştırılmalı İncelenmesi. Milli Egitim , vol.52, no.240, 2553-2586.

Korukluoğlu, Pınar, And Mehmet GÜROL. "A Comparative Investigation of In-Service Professional Development Practices for Teachers in Estonia, Sweden, Netherlands, Canada, Japan and Turkey Estonya, İsveç, Hollanda, Kanada, Japonya ve Türkiye’de Öğretmenlere Yönelik Hizmet İçi Mesleki Gelişim Uygulamalarının Karşılaştırılmalı İncelenmesi," Milli Egitim , vol.52, no.240, 2553-2586, 2023

Korukluoğlu, Pınar And GÜROL, Mehmet. "A Comparative Investigation of In-Service Professional Development Practices for Teachers in Estonia, Sweden, Netherlands, Canada, Japan and Turkey Estonya, İsveç, Hollanda, Kanada, Japonya ve Türkiye’de Öğretmenlere Yönelik Hizmet İçi Mesleki Gelişim Uygulamalarının Karşılaştırılmalı İncelenmesi." Milli Egitim , vol.52, no.240, pp.2553-2586, 2023

Korukluoğlu, P. And GÜROL, M. (2023) . "A Comparative Investigation of In-Service Professional Development Practices for Teachers in Estonia, Sweden, Netherlands, Canada, Japan and Turkey Estonya, İsveç, Hollanda, Kanada, Japonya ve Türkiye’de Öğretmenlere Yönelik Hizmet İçi Mesleki Gelişim Uygulamalarının Karşılaştırılmalı İncelenmesi." Milli Egitim , vol.52, no.240, pp.2553-2586.

@article{article, author={Pınar Korukluoğlu And author={Mehmet GÜROL}, title={A Comparative Investigation of In-Service Professional Development Practices for Teachers in Estonia, Sweden, Netherlands, Canada, Japan and Turkey Estonya, İsveç, Hollanda, Kanada, Japonya ve Türkiye’de Öğretmenlere Yönelik Hizmet İçi Mesleki Gelişim Uygulamalarının Karşılaştırılmalı İncelenmesi}, journal={Milli Egitim}, year=2023, pages={2553-2586} }