Atıf Formatları
Pazarlama Anlayışındaki Değişimler Açısından Kurumsal Sosyal Sorumluluğun Müşteri Tatmini ve Müşteri Sadakatiyle İlişkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ş. G. Köse Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.41-66, 2015

Köse, Ş. G. 2015. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.1, no.1 , 41-66.

Köse, Ş. G., (2015). Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.1, no.1, 41-66.

Köse, Şirin. Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.1, no.1, 41-66, 2015

Köse, Şirin G. . Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.41-66, 2015

Köse, Ş. G. (2015) Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi , vol.1, no.1, pp.41-66.

@article{article, author={Şirin Gizem KÖSE}, title={}, journal={Pazarlama Teorisi ve Uygulamaları Dergisi}, year=2015, pages={41-66} }