M. Baştuğ Et Al. , "Öğretmenlerin Öğrenme-Öğretme Anlayışları, Öğretme Motivasyonları ve Öğrenci Başarısı Üzerine Yapısal Eşitlik Modellemesi," In Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, , Ankara: Pegem A Yayıncılık, 2016, pp.1.
Baştuğ, M. Et Al. Öğretmenlerin Öğrenme-Öğretme Anlayışları, Öğretme Motivasyonları ve Öğrenci Başarısı Üzerine Yapısal Eşitlik Modellemesi. 2016. In Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, , Pegem A Yayıncılık, Ankara, 1.
Baştuğ, M., Yıldızlı, H., & Saban, A., (2016). Öğretmenlerin Öğrenme-Öğretme Anlayışları, Öğretme Motivasyonları ve Öğrenci Başarısı Üzerine Yapısal Eşitlik Modellemesi. Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, (pp.1), Ankara: Pegem A Yayıncılık.
Baştuğ, Muhammet, Hülya Yıldızlı, And Ahmet Saban. "Öğretmenlerin Öğrenme-Öğretme Anlayışları, Öğretme Motivasyonları ve Öğrenci Başarısı Üzerine Yapısal Eşitlik Modellemesi." In Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, , 1. Ankara: Pegem A Yayıncılık, 2016
Baştuğ, Muhammet Et Al. "Öğretmenlerin Öğrenme-Öğretme Anlayışları, Öğretme Motivasyonları ve Öğrenci Başarısı Üzerine Yapısal Eşitlik Modellemesi." Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, , Pegem A Yayıncılık, 2016, pp.1.
Baştuğ, M. Yıldızlı, H. And Saban, A. (2016) "Öğretmenlerin Öğrenme-Öğretme Anlayışları, Öğretme Motivasyonları ve Öğrenci Başarısı Üzerine Yapısal Eşitlik Modellemesi", Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı, . Ankara: Pegem A Yayıncılık.
@bookchapter{bookchapter, author ={Muhammet BAŞTUĞ Et Al. }, chaptertitle={Öğretmenlerin Öğrenme-Öğretme Anlayışları, Öğretme Motivasyonları ve Öğrenci Başarısı Üzerine Yapısal Eşitlik Modellemesi}, booktitle={ Eğitim Bilimlerinde Yenilikler ve Nitelik Arayışı,}, publisher={Pegem A Yayıncılık}, city={Ankara},year={2016} }