F. Karaman, "Organik Ürün tüketicilerinin organik pazarlara gitmesini etkileyen faktörler üzerine bir saha çalışması," İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, pp.133-142, 2018
Karaman, F. 2018. Organik Ürün tüketicilerinin organik pazarlara gitmesini etkileyen faktörler üzerine bir saha çalışması. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17 , 133-142.
Karaman, F., (2018). Organik Ürün tüketicilerinin organik pazarlara gitmesini etkileyen faktörler üzerine bir saha çalışması. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, 133-142.
Karaman, Filiz. "Organik Ürün tüketicilerinin organik pazarlara gitmesini etkileyen faktörler üzerine bir saha çalışması," İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, 133-142, 2018
Karaman, Filiz. "Organik Ürün tüketicilerinin organik pazarlara gitmesini etkileyen faktörler üzerine bir saha çalışması." İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, pp.133-142, 2018
Karaman, F. (2018) . "Organik Ürün tüketicilerinin organik pazarlara gitmesini etkileyen faktörler üzerine bir saha çalışması." İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, pp.133-142.
@article{article, author={Filiz KARAMAN}, title={Organik Ürün tüketicilerinin organik pazarlara gitmesini etkileyen faktörler üzerine bir saha çalışması}, journal={İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2018, pages={133-142} }