Atıf Formatları
Organik Ürün tüketicilerinin organik pazarlara gitmesini etkileyen faktörler üzerine bir saha çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. Karaman, "Organik Ürün tüketicilerinin organik pazarlara gitmesini etkileyen faktörler üzerine bir saha çalışması," İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, pp.133-142, 2018

Karaman, F. 2018. Organik Ürün tüketicilerinin organik pazarlara gitmesini etkileyen faktörler üzerine bir saha çalışması. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17 , 133-142.

Karaman, F., (2018). Organik Ürün tüketicilerinin organik pazarlara gitmesini etkileyen faktörler üzerine bir saha çalışması. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, 133-142.

Karaman, Filiz. "Organik Ürün tüketicilerinin organik pazarlara gitmesini etkileyen faktörler üzerine bir saha çalışması," İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, 133-142, 2018

Karaman, Filiz. "Organik Ürün tüketicilerinin organik pazarlara gitmesini etkileyen faktörler üzerine bir saha çalışması." İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, pp.133-142, 2018

Karaman, F. (2018) . "Organik Ürün tüketicilerinin organik pazarlara gitmesini etkileyen faktörler üzerine bir saha çalışması." İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.17, pp.133-142.

@article{article, author={Filiz KARAMAN}, title={Organik Ürün tüketicilerinin organik pazarlara gitmesini etkileyen faktörler üzerine bir saha çalışması}, journal={İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2018, pages={133-142} }