Atıf Formatları
İlkokul Türkçe Ders Kitaplarının Resim-Metin İlişkisi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Baş And F. İnan Yıldız, "İlkokul Türkçe Ders Kitaplarının Resim-Metin İlişkisi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.28, pp.139-152, 2014

Baş, B. And İnan Yıldız, F. 2014. İlkokul Türkçe Ders Kitaplarının Resim-Metin İlişkisi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.28 , 139-152.

Baş, B., & İnan Yıldız, F., (2014). İlkokul Türkçe Ders Kitaplarının Resim-Metin İlişkisi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.28, 139-152.

Baş, Bayram, And Funda İnan Yıldız. "İlkokul Türkçe Ders Kitaplarının Resim-Metin İlişkisi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.28, 139-152, 2014

Baş, Bayram And İnan Yıldız, Funda İ. . "İlkokul Türkçe Ders Kitaplarının Resim-Metin İlişkisi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.28, pp.139-152, 2014

Baş, B. And İnan Yıldız, F. (2014) . "İlkokul Türkçe Ders Kitaplarının Resim-Metin İlişkisi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.11, no.28, pp.139-152.

@article{article, author={Bayram BAŞ And author={Funda İnan Yıldız}, title={İlkokul Türkçe Ders Kitaplarının Resim-Metin İlişkisi Açısından Öğretmen Görüşlerine Göre Değerlendirilmesi}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2014, pages={139-152} }