Atıf Formatları
Öğrencilerin Mutlak Değer Fonksiyonlarını Cebirsel Formdan Grafik Forma Dönüştürürken Gösterdikleri Yaklaşımlar
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. Burhanzade, "Öğrencilerin Mutlak Değer Fonksiyonlarını Cebirsel Formdan Grafik Forma Dönüştürürken Gösterdikleri Yaklaşımlar," IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.1-2, 2012

Burhanzade, H. 2012. Öğrencilerin Mutlak Değer Fonksiyonlarını Cebirsel Formdan Grafik Forma Dönüştürürken Gösterdikleri Yaklaşımlar. IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , (İstanbul, Turkey), 1-2.

Burhanzade, H., (2012). Öğrencilerin Mutlak Değer Fonksiyonlarını Cebirsel Formdan Grafik Forma Dönüştürürken Gösterdikleri Yaklaşımlar . IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi (pp.1-2). İstanbul, Turkey

Burhanzade, Hülya. "Öğrencilerin Mutlak Değer Fonksiyonlarını Cebirsel Formdan Grafik Forma Dönüştürürken Gösterdikleri Yaklaşımlar," IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi, İstanbul, Turkey, 2012

Burhanzade, Hülya. "Öğrencilerin Mutlak Değer Fonksiyonlarını Cebirsel Formdan Grafik Forma Dönüştürürken Gösterdikleri Yaklaşımlar." IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.1-2, 2012

Burhanzade, H. (2012) . "Öğrencilerin Mutlak Değer Fonksiyonlarını Cebirsel Formdan Grafik Forma Dönüştürürken Gösterdikleri Yaklaşımlar." IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi , İstanbul, Turkey, pp.1-2.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Hülya BURHANZADE}, title={Öğrencilerin Mutlak Değer Fonksiyonlarını Cebirsel Formdan Grafik Forma Dönüştürürken Gösterdikleri Yaklaşımlar}, congress name={IV. Uluslararası Eğitim Araştırmaları Kongresi}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2012}, pages={1-2} }