V. Haydari And B. COŞTU, "Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Uygun Hazırlanan Öğretimin Öğrencilerin İnsan veÇevre İlişkileri Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Etkisi," Turkish Studies , vol.15, no.6, pp.4247-4275, 2020
Haydari, V. And COŞTU, B. 2020. Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Uygun Hazırlanan Öğretimin Öğrencilerin İnsan veÇevre İlişkileri Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Etkisi. Turkish Studies , vol.15, no.6 , 4247-4275.
Haydari, V., & COŞTU, B., (2020). Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Uygun Hazırlanan Öğretimin Öğrencilerin İnsan veÇevre İlişkileri Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Etkisi. Turkish Studies , vol.15, no.6, 4247-4275.
Haydari, Veysel, And Bayram COŞTU. "Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Uygun Hazırlanan Öğretimin Öğrencilerin İnsan veÇevre İlişkileri Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Etkisi," Turkish Studies , vol.15, no.6, 4247-4275, 2020
Haydari, Veysel And COŞTU, Bayram. "Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Uygun Hazırlanan Öğretimin Öğrencilerin İnsan veÇevre İlişkileri Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Etkisi." Turkish Studies , vol.15, no.6, pp.4247-4275, 2020
Haydari, V. And COŞTU, B. (2020) . "Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Uygun Hazırlanan Öğretimin Öğrencilerin İnsan veÇevre İlişkileri Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Etkisi." Turkish Studies , vol.15, no.6, pp.4247-4275.
@article{article, author={Veysel Haydari And author={Bayram COŞTU}, title={Ortak Bilgi Yapılandırma Modeline Uygun Hazırlanan Öğretimin Öğrencilerin İnsan veÇevre İlişkileri Konusundaki Kavramsal Anlamalarına Etkisi}, journal={Turkish Studies}, year=2020, pages={4247-4275} }