D. HOTAMAN, "Eleştirel Düşünme Becerisi Açısından Öğrenme Kuramları, Öğrenme Ortamları ve Öğretmen Davranışlarının İncelenmesi," The Journal of International Social Research , vol.13, no.72, pp.637-647, 2020
HOTAMAN, D. 2020. Eleştirel Düşünme Becerisi Açısından Öğrenme Kuramları, Öğrenme Ortamları ve Öğretmen Davranışlarının İncelenmesi. The Journal of International Social Research , vol.13, no.72 , 637-647.
HOTAMAN, D., (2020). Eleştirel Düşünme Becerisi Açısından Öğrenme Kuramları, Öğrenme Ortamları ve Öğretmen Davranışlarının İncelenmesi. The Journal of International Social Research , vol.13, no.72, 637-647.
HOTAMAN, Davut. "Eleştirel Düşünme Becerisi Açısından Öğrenme Kuramları, Öğrenme Ortamları ve Öğretmen Davranışlarının İncelenmesi," The Journal of International Social Research , vol.13, no.72, 637-647, 2020
HOTAMAN, Davut. "Eleştirel Düşünme Becerisi Açısından Öğrenme Kuramları, Öğrenme Ortamları ve Öğretmen Davranışlarının İncelenmesi." The Journal of International Social Research , vol.13, no.72, pp.637-647, 2020
HOTAMAN, D. (2020) . "Eleştirel Düşünme Becerisi Açısından Öğrenme Kuramları, Öğrenme Ortamları ve Öğretmen Davranışlarının İncelenmesi." The Journal of International Social Research , vol.13, no.72, pp.637-647.
@article{article, author={Davut HOTAMAN}, title={Eleştirel Düşünme Becerisi Açısından Öğrenme Kuramları, Öğrenme Ortamları ve Öğretmen Davranışlarının İncelenmesi}, journal={The Journal of International Social Research}, year=2020, pages={637-647} }