Atıf Formatları
Kredi Kartı Kullanımının Tüketici Alışkanlıklarına ve Alışverişlerin Yer, Zaman ve Marka Tercihlerine Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

İ. KIRÇOVA. Kredi Kartı Kullanımının Tüketici Alışkanlıklarına ve Alışverişlerin Yer, Zaman ve Marka Tercihlerine Etkisi. İstanbul: İstanbul Ticaret Odası Yayınları2007, pp.0

KIRÇOVA, İ. 2007. Kredi Kartı Kullanımının Tüketici Alışkanlıklarına ve Alışverişlerin Yer, Zaman ve Marka Tercihlerine Etkisi . İstanbul Ticaret Odası Yayınları, İstanbul.

KIRÇOVA, İ., (2007). Kredi Kartı Kullanımının Tüketici Alışkanlıklarına ve Alışverişlerin Yer, Zaman ve Marka Tercihlerine Etkisi . İstanbul: İstanbul Ticaret Odası Yayınları.

KIRÇOVA, İbrahim. Kredi Kartı Kullanımının Tüketici Alışkanlıklarına ve Alışverişlerin Yer, Zaman ve Marka Tercihlerine Etkisi . İstanbul: İstanbul Ticaret Odası Yayınları, 2007

KIRÇOVA, İbrahim. Kredi Kartı Kullanımının Tüketici Alışkanlıklarına ve Alışverişlerin Yer, Zaman ve Marka Tercihlerine Etkisi . İstanbul Ticaret Odası Yayınları, 2007.

KIRÇOVA, İ. (2007) Kredi Kartı Kullanımının Tüketici Alışkanlıklarına ve Alışverişlerin Yer, Zaman ve Marka Tercihlerine Etkisi . 1st edn. İstanbul: İstanbul Ticaret Odası Yayınları.

@book{book, author={İbrahim KIRÇOVA}, title={Kredi Kartı Kullanımının Tüketici Alışkanlıklarına ve Alışverişlerin Yer, Zaman ve Marka Tercihlerine Etkisi}, publisher={İstanbul Ticaret Odası Yayınları}, year={2007} }