Atıf Formatları
Çevrimiçi öğrenim sürecinde İngilizce öğretmen adaylarının öğrenci bağlılıkları ile kariyer uyumlulukları arasındaki ilişkilerin incelenmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Ö. Pulat And A. BAŞAL, "Çevrimiçi öğrenim sürecinde İngilizce öğretmen adaylarının öğrenci bağlılıkları ile kariyer uyumlulukları arasındaki ilişkilerin incelenmesi," 4th International New York Academic Research Congress , Italy, pp.62-63, 2022

Pulat, Ö. And BAŞAL, A. 2022. Çevrimiçi öğrenim sürecinde İngilizce öğretmen adaylarının öğrenci bağlılıkları ile kariyer uyumlulukları arasındaki ilişkilerin incelenmesi. 4th International New York Academic Research Congress , (Italy), 62-63.

Pulat, Ö., & BAŞAL, A., (2022). Çevrimiçi öğrenim sürecinde İngilizce öğretmen adaylarının öğrenci bağlılıkları ile kariyer uyumlulukları arasındaki ilişkilerin incelenmesi . 4th International New York Academic Research Congress (pp.62-63). , Italy

Pulat, Özlem, And Ahmet BAŞAL. "Çevrimiçi öğrenim sürecinde İngilizce öğretmen adaylarının öğrenci bağlılıkları ile kariyer uyumlulukları arasındaki ilişkilerin incelenmesi," 4th International New York Academic Research Congress, Italy, 2022

Pulat, Özlem And BAŞAL, Ahmet. "Çevrimiçi öğrenim sürecinde İngilizce öğretmen adaylarının öğrenci bağlılıkları ile kariyer uyumlulukları arasındaki ilişkilerin incelenmesi." 4th International New York Academic Research Congress , Italy, pp.62-63, 2022

Pulat, Ö. And BAŞAL, A. (2022) . "Çevrimiçi öğrenim sürecinde İngilizce öğretmen adaylarının öğrenci bağlılıkları ile kariyer uyumlulukları arasındaki ilişkilerin incelenmesi." 4th International New York Academic Research Congress , Italy, pp.62-63.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Özlem Pulat And author={Ahmet BAŞAL}, title={Çevrimiçi öğrenim sürecinde İngilizce öğretmen adaylarının öğrenci bağlılıkları ile kariyer uyumlulukları arasındaki ilişkilerin incelenmesi}, congress name={4th International New York Academic Research Congress}, city={}, country={Italy}, year={2022}, pages={62-63} }