M. Y. Parmaksız And E. Enginkaya Erkent, " Svod Brands’ Communications on Twitter: From Netflix To Blutv," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.4, pp.981-996, 2019
Parmaksız, M. Y. And Enginkaya Erkent, E. 2019. Svod Brands’ Communications on Twitter: From Netflix To Blutv. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.4 , 981-996.
Parmaksız, M. Y., & Enginkaya Erkent, E., (2019). Svod Brands’ Communications on Twitter: From Netflix To Blutv. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.4, 981-996.
Parmaksız, Mehmet, And Ebru ENGİNKAYA ERKENT. " Svod Brands’ Communications on Twitter: From Netflix To Blutv," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.4, 981-996, 2019
Parmaksız, Mehmet Y. And Enginkaya Erkent, Ebru E. . " Svod Brands’ Communications on Twitter: From Netflix To Blutv." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.4, pp.981-996, 2019
Parmaksız, M. Y. And Enginkaya Erkent, E. (2019) . " Svod Brands’ Communications on Twitter: From Netflix To Blutv." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.4, pp.981-996.
@article{article, author={Mehmet Yalçın Parmaksız And author={Ebru ENGİNKAYA ERKENT}, title={ Svod Brands’ Communications on Twitter: From Netflix To Blutv}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2019, pages={981-996} }