M. Y. Parmaksız And E. ENGİNKAYA ERKENT, "Svod Markalarının Twitter Üzerindeki İletişimleri: Netflix’ten Blutv’ye," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.4, pp.981-996, 2019
Parmaksız, M. Y. And ENGİNKAYA ERKENT, E. 2019. Svod Markalarının Twitter Üzerindeki İletişimleri: Netflix’ten Blutv’ye. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.4 , 981-996.
Parmaksız, M. Y., & ENGİNKAYA ERKENT, E., (2019). Svod Markalarının Twitter Üzerindeki İletişimleri: Netflix’ten Blutv’ye. Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.4, 981-996.
Parmaksız, Mehmet, And Ebru ENGİNKAYA ERKENT. "Svod Markalarının Twitter Üzerindeki İletişimleri: Netflix’ten Blutv’ye," Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.4, 981-996, 2019
Parmaksız, Mehmet Y. And ENGİNKAYA ERKENT, Ebru E. . "Svod Markalarının Twitter Üzerindeki İletişimleri: Netflix’ten Blutv’ye." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.4, pp.981-996, 2019
Parmaksız, M. Y. And ENGİNKAYA ERKENT, E. (2019) . "Svod Markalarının Twitter Üzerindeki İletişimleri: Netflix’ten Blutv’ye." Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.19, no.4, pp.981-996.
@article{article, author={Mehmet Yalçın Parmaksız And author={Ebru ENGİNKAYA ERKENT}, title={Svod Markalarının Twitter Üzerindeki İletişimleri: Netflix’ten Blutv’ye}, journal={Abant İzzet Baysal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2019, pages={981-996} }