Atıf Formatları
Sınıf Öğretmenlerinin Akademik İyimserlikleri ile Yapılandırmacı Öğrenme Öğretme Etkinliklerini Uygulama Düzeyleri Arasındaki İlişki
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. KERİMGİL ÇELİK And M. GÜROL, "Sınıf Öğretmenlerinin Akademik İyimserlikleri ile Yapılandırmacı Öğrenme Öğretme Etkinliklerini Uygulama Düzeyleri Arasındaki İlişki," Turkish Journal of Educational Studies , vol.2, no.2, 2015

KERİMGİL ÇELİK, S. And GÜROL, M. 2015. Sınıf Öğretmenlerinin Akademik İyimserlikleri ile Yapılandırmacı Öğrenme Öğretme Etkinliklerini Uygulama Düzeyleri Arasındaki İlişki. Turkish Journal of Educational Studies , vol.2, no.2 .

KERİMGİL ÇELİK, S., & GÜROL, M., (2015). Sınıf Öğretmenlerinin Akademik İyimserlikleri ile Yapılandırmacı Öğrenme Öğretme Etkinliklerini Uygulama Düzeyleri Arasındaki İlişki. Turkish Journal of Educational Studies , vol.2, no.2.

KERİMGİL ÇELİK, SEDA, And Mehmet GÜROL. "Sınıf Öğretmenlerinin Akademik İyimserlikleri ile Yapılandırmacı Öğrenme Öğretme Etkinliklerini Uygulama Düzeyleri Arasındaki İlişki," Turkish Journal of Educational Studies , vol.2, no.2, 2015

KERİMGİL ÇELİK, SEDA K. And GÜROL, Mehmet. "Sınıf Öğretmenlerinin Akademik İyimserlikleri ile Yapılandırmacı Öğrenme Öğretme Etkinliklerini Uygulama Düzeyleri Arasındaki İlişki." Turkish Journal of Educational Studies , vol.2, no.2, 2015

KERİMGİL ÇELİK, S. And GÜROL, M. (2015) . "Sınıf Öğretmenlerinin Akademik İyimserlikleri ile Yapılandırmacı Öğrenme Öğretme Etkinliklerini Uygulama Düzeyleri Arasındaki İlişki." Turkish Journal of Educational Studies , vol.2, no.2.

@article{article, author={SEDA KERİMGİL ÇELİK And author={Mehmet GÜROL}, title={Sınıf Öğretmenlerinin Akademik İyimserlikleri ile Yapılandırmacı Öğrenme Öğretme Etkinliklerini Uygulama Düzeyleri Arasındaki İlişki}, journal={Turkish Journal of Educational Studies}, year=2015}