Atıf Formatları
Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Sitilleri ve Çoklu Zeka alanları ve Seviye Belirleme Sınav Sonuçlarıyla İlişkisini Belirleme
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. GÜROL, "Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Sitilleri ve Çoklu Zeka alanları ve Seviye Belirleme Sınav Sonuçlarıyla İlişkisini Belirleme," e-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, no.4, pp.59-74, 2010

GÜROL, A. 2010. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Sitilleri ve Çoklu Zeka alanları ve Seviye Belirleme Sınav Sonuçlarıyla İlişkisini Belirleme. e-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, no.4 , 59-74.

GÜROL, A., (2010). Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Sitilleri ve Çoklu Zeka alanları ve Seviye Belirleme Sınav Sonuçlarıyla İlişkisini Belirleme. e-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, no.4, 59-74.

GÜROL, Aysun. "Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Sitilleri ve Çoklu Zeka alanları ve Seviye Belirleme Sınav Sonuçlarıyla İlişkisini Belirleme," e-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, no.4, 59-74, 2010

GÜROL, Aysun. "Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Sitilleri ve Çoklu Zeka alanları ve Seviye Belirleme Sınav Sonuçlarıyla İlişkisini Belirleme." e-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, no.4, pp.59-74, 2010

GÜROL, A. (2010) . "Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Sitilleri ve Çoklu Zeka alanları ve Seviye Belirleme Sınav Sonuçlarıyla İlişkisini Belirleme." e-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, no.4, pp.59-74.

@article{article, author={Aysun GÜROL}, title={Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Sitilleri ve Çoklu Zeka alanları ve Seviye Belirleme Sınav Sonuçlarıyla İlişkisini Belirleme}, journal={e-Journal of New World Sciences Academy}, year=2010, pages={59-74} }