A. GÜROL, "Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Sitilleri ve Çoklu Zeka alanları ve Seviye Belirleme Sınav Sonuçlarıyla İlişkisini Belirleme," e-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, no.4, pp.59-74, 2010
GÜROL, A. 2010. Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Sitilleri ve Çoklu Zeka alanları ve Seviye Belirleme Sınav Sonuçlarıyla İlişkisini Belirleme. e-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, no.4 , 59-74.
GÜROL, A., (2010). Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Sitilleri ve Çoklu Zeka alanları ve Seviye Belirleme Sınav Sonuçlarıyla İlişkisini Belirleme. e-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, no.4, 59-74.
GÜROL, Aysun. "Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Sitilleri ve Çoklu Zeka alanları ve Seviye Belirleme Sınav Sonuçlarıyla İlişkisini Belirleme," e-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, no.4, 59-74, 2010
GÜROL, Aysun. "Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Sitilleri ve Çoklu Zeka alanları ve Seviye Belirleme Sınav Sonuçlarıyla İlişkisini Belirleme." e-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, no.4, pp.59-74, 2010
GÜROL, A. (2010) . "Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Sitilleri ve Çoklu Zeka alanları ve Seviye Belirleme Sınav Sonuçlarıyla İlişkisini Belirleme." e-Journal of New World Sciences Academy , vol.5, no.4, pp.59-74.
@article{article, author={Aysun GÜROL}, title={Altıncı Sınıf Öğrencilerinin Öğrenme Sitilleri ve Çoklu Zeka alanları ve Seviye Belirleme Sınav Sonuçlarıyla İlişkisini Belirleme}, journal={e-Journal of New World Sciences Academy}, year=2010, pages={59-74} }