Atıf Formatları
Türk Egitim Sisteminin Çokkültürlülük Baglamında Analizi ve Öneriler
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Dolgun And H. AYDIN, "Türk Egitim Sisteminin Çokkültürlülük Baglamında Analizi ve Öneriler," Eğitim-Öğretim ve Bilim Araştırma Dergisi , vol.10, no.29, pp.67-73, 2014

Dolgun, A. And AYDIN, H. 2014. Türk Egitim Sisteminin Çokkültürlülük Baglamında Analizi ve Öneriler. Eğitim-Öğretim ve Bilim Araştırma Dergisi , vol.10, no.29 , 67-73.

Dolgun, A., & AYDIN, H., (2014). Türk Egitim Sisteminin Çokkültürlülük Baglamında Analizi ve Öneriler. Eğitim-Öğretim ve Bilim Araştırma Dergisi , vol.10, no.29, 67-73.

Dolgun, Aslan, And HASAN AYDIN. "Türk Egitim Sisteminin Çokkültürlülük Baglamında Analizi ve Öneriler," Eğitim-Öğretim ve Bilim Araştırma Dergisi , vol.10, no.29, 67-73, 2014

Dolgun, Aslan And AYDIN, HASAN. "Türk Egitim Sisteminin Çokkültürlülük Baglamında Analizi ve Öneriler." Eğitim-Öğretim ve Bilim Araştırma Dergisi , vol.10, no.29, pp.67-73, 2014

Dolgun, A. And AYDIN, H. (2014) . "Türk Egitim Sisteminin Çokkültürlülük Baglamında Analizi ve Öneriler." Eğitim-Öğretim ve Bilim Araştırma Dergisi , vol.10, no.29, pp.67-73.

@article{article, author={Aslan Dolgun And author={HASAN AYDIN}, title={Türk Egitim Sisteminin Çokkültürlülük Baglamında Analizi ve Öneriler}, journal={Eğitim-Öğretim ve Bilim Araştırma Dergisi}, year=2014, pages={67-73} }