S. KAYAK, "Ders Kitaplarında Kullanılan Görsellerin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Öğrenmeye Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşleri," Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , vol.4, no.1, pp.57-69, 2018
KAYAK, S. 2018. Ders Kitaplarında Kullanılan Görsellerin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Öğrenmeye Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşleri. Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , vol.4, no.1 , 57-69.
KAYAK, S., (2018). Ders Kitaplarında Kullanılan Görsellerin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Öğrenmeye Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşleri. Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , vol.4, no.1, 57-69.
KAYAK, Selda. "Ders Kitaplarında Kullanılan Görsellerin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Öğrenmeye Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşleri," Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , vol.4, no.1, 57-69, 2018
KAYAK, Selda. "Ders Kitaplarında Kullanılan Görsellerin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Öğrenmeye Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşleri." Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , vol.4, no.1, pp.57-69, 2018
KAYAK, S. (2018) . "Ders Kitaplarında Kullanılan Görsellerin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Öğrenmeye Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşleri." Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , vol.4, no.1, pp.57-69.
@article{article, author={Selda KAYAK}, title={Ders Kitaplarında Kullanılan Görsellerin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Öğrenmeye Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşleri}, journal={Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi}, year=2018, pages={57-69} }