Atıf Formatları
Ders Kitaplarında Kullanılan Görsellerin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Öğrenmeye Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşleri
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. KAYAK, "Ders Kitaplarında Kullanılan Görsellerin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Öğrenmeye Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşleri," Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , vol.4, no.1, pp.57-69, 2018

KAYAK, S. 2018. Ders Kitaplarında Kullanılan Görsellerin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Öğrenmeye Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşleri. Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , vol.4, no.1 , 57-69.

KAYAK, S., (2018). Ders Kitaplarında Kullanılan Görsellerin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Öğrenmeye Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşleri. Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , vol.4, no.1, 57-69.

KAYAK, Selda. "Ders Kitaplarında Kullanılan Görsellerin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Öğrenmeye Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşleri," Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , vol.4, no.1, 57-69, 2018

KAYAK, Selda. "Ders Kitaplarında Kullanılan Görsellerin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Öğrenmeye Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşleri." Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , vol.4, no.1, pp.57-69, 2018

KAYAK, S. (2018) . "Ders Kitaplarında Kullanılan Görsellerin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Öğrenmeye Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşleri." Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi , vol.4, no.1, pp.57-69.

@article{article, author={Selda KAYAK}, title={Ders Kitaplarında Kullanılan Görsellerin Yapılandırmacı Öğrenme Yaklaşımına Göre Öğrenmeye Katkısına Yönelik Öğretmen Görüşleri}, journal={Uluslararası Alan Eğitimi Dergisi}, year=2018, pages={57-69} }