M. ŞEKER, "2024 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMININ BİREYSEL FARKLILIKLAR YÖNÜYLE İNCELENMESİ," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.9, no.2, pp.386-392, 2024
ŞEKER, M. 2024. 2024 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMININ BİREYSEL FARKLILIKLAR YÖNÜYLE İNCELENMESİ. Türkiye Eğitim Dergisi , vol.9, no.2 , 386-392.
ŞEKER, M., (2024). 2024 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMININ BİREYSEL FARKLILIKLAR YÖNÜYLE İNCELENMESİ. Türkiye Eğitim Dergisi , vol.9, no.2, 386-392.
ŞEKER, Mustafa. "2024 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMININ BİREYSEL FARKLILIKLAR YÖNÜYLE İNCELENMESİ," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.9, no.2, 386-392, 2024
ŞEKER, Mustafa. "2024 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMININ BİREYSEL FARKLILIKLAR YÖNÜYLE İNCELENMESİ." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.9, no.2, pp.386-392, 2024
ŞEKER, M. (2024) . "2024 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMININ BİREYSEL FARKLILIKLAR YÖNÜYLE İNCELENMESİ." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.9, no.2, pp.386-392.
@article{article, author={Mustafa ŞEKER}, title={2024 SOSYAL BİLGİLER ÖĞRETİM PROGRAMININ BİREYSEL FARKLILIKLAR YÖNÜYLE İNCELENMESİ}, journal={Türkiye Eğitim Dergisi}, year=2024, pages={386-392} }