Atıf Formatları
Türkiye ve Hong Kong-Çin’deki Öğrencilerin Matematik Öğrenme Stratejileri Modelinin Karşılaştırılması: Çoklu Grup Yapısal Eşitlik Modelleri Yaklaşımı
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. Noyan And G. GÖLBAŞI ŞİMŞEK, "Türkiye ve Hong Kong-Çin’deki Öğrencilerin Matematik Öğrenme Stratejileri Modelinin Karşılaştırılması: Çoklu Grup Yapısal Eşitlik Modelleri Yaklaşımı," İstatistik Araştırma Dergisi , vol.8, no.1, pp.33-42, 2011

Noyan, F. And GÖLBAŞI ŞİMŞEK, G. 2011. Türkiye ve Hong Kong-Çin’deki Öğrencilerin Matematik Öğrenme Stratejileri Modelinin Karşılaştırılması: Çoklu Grup Yapısal Eşitlik Modelleri Yaklaşımı. İstatistik Araştırma Dergisi , vol.8, no.1 , 33-42.

Noyan, F., & GÖLBAŞI ŞİMŞEK, G., (2011). Türkiye ve Hong Kong-Çin’deki Öğrencilerin Matematik Öğrenme Stratejileri Modelinin Karşılaştırılması: Çoklu Grup Yapısal Eşitlik Modelleri Yaklaşımı. İstatistik Araştırma Dergisi , vol.8, no.1, 33-42.

Noyan, Fatma, And Gülhayat GÖLBAŞI ŞİMŞEK. "Türkiye ve Hong Kong-Çin’deki Öğrencilerin Matematik Öğrenme Stratejileri Modelinin Karşılaştırılması: Çoklu Grup Yapısal Eşitlik Modelleri Yaklaşımı," İstatistik Araştırma Dergisi , vol.8, no.1, 33-42, 2011

Noyan, Fatma N. And GÖLBAŞI ŞİMŞEK, Gülhayat G. . "Türkiye ve Hong Kong-Çin’deki Öğrencilerin Matematik Öğrenme Stratejileri Modelinin Karşılaştırılması: Çoklu Grup Yapısal Eşitlik Modelleri Yaklaşımı." İstatistik Araştırma Dergisi , vol.8, no.1, pp.33-42, 2011

Noyan, F. And GÖLBAŞI ŞİMŞEK, G. (2011) . "Türkiye ve Hong Kong-Çin’deki Öğrencilerin Matematik Öğrenme Stratejileri Modelinin Karşılaştırılması: Çoklu Grup Yapısal Eşitlik Modelleri Yaklaşımı." İstatistik Araştırma Dergisi , vol.8, no.1, pp.33-42.

@article{article, author={Fatma NOYAN TEKELİ And author={Gülhayat GÖLBAŞI ŞİMŞEK}, title={Türkiye ve Hong Kong-Çin’deki Öğrencilerin Matematik Öğrenme Stratejileri Modelinin Karşılaştırılması: Çoklu Grup Yapısal Eşitlik Modelleri Yaklaşımı}, journal={İstatistik Araştırma Dergisi}, year=2011, pages={33-42} }