Atıf Formatları
Egitimin Degerlendirilmesinde Alternatif Bir Yöntem Olarak Çok Asamalı Modelleme Ve Bir Uygulama
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

F. NOYAN TEKELİ And D. YILDIZ, "Egitimin Degerlendirilmesinde Alternatif Bir Yöntem Olarak Çok Asamalı Modelleme Ve Bir Uygulama," V. Istatistik Kongresi Bildiri , Antalya, Turkey, pp.481-486, 2005

NOYAN TEKELİ, F. And YILDIZ, D. 2005. Egitimin Degerlendirilmesinde Alternatif Bir Yöntem Olarak Çok Asamalı Modelleme Ve Bir Uygulama. V. Istatistik Kongresi Bildiri , (Antalya, Turkey), 481-486.

NOYAN TEKELİ, F., & YILDIZ, D., (2005). Egitimin Degerlendirilmesinde Alternatif Bir Yöntem Olarak Çok Asamalı Modelleme Ve Bir Uygulama . V. Istatistik Kongresi Bildiri (pp.481-486). Antalya, Turkey

NOYAN TEKELİ, Fatma, And Doğan YILDIZ. "Egitimin Degerlendirilmesinde Alternatif Bir Yöntem Olarak Çok Asamalı Modelleme Ve Bir Uygulama," V. Istatistik Kongresi Bildiri, Antalya, Turkey, 2005

NOYAN TEKELİ, Fatma N. And YILDIZ, Doğan. "Egitimin Degerlendirilmesinde Alternatif Bir Yöntem Olarak Çok Asamalı Modelleme Ve Bir Uygulama." V. Istatistik Kongresi Bildiri , Antalya, Turkey, pp.481-486, 2005

NOYAN TEKELİ, F. And YILDIZ, D. (2005) . "Egitimin Degerlendirilmesinde Alternatif Bir Yöntem Olarak Çok Asamalı Modelleme Ve Bir Uygulama." V. Istatistik Kongresi Bildiri , Antalya, Turkey, pp.481-486.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Fatma NOYAN TEKELİ And author={Doğan YILDIZ}, title={Egitimin Degerlendirilmesinde Alternatif Bir Yöntem Olarak Çok Asamalı Modelleme Ve Bir Uygulama}, congress name={V. Istatistik Kongresi Bildiri}, city={Antalya}, country={Turkey}, year={2005}, pages={481-486} }