Z. AYIK And B. COŞTU, "Instructional Texts for the Gifted: A Semiotic Approach to Teachers Awareness and Strategies," Türkiye Üstün Zekalı ve Dahi Çocuklar Eğitim Vakfı Dergisi , vol.1, no.1, pp.69-86, 2024
AYIK, Z. And COŞTU, B. 2024. Instructional Texts for the Gifted: A Semiotic Approach to Teachers Awareness and Strategies. Türkiye Üstün Zekalı ve Dahi Çocuklar Eğitim Vakfı Dergisi , vol.1, no.1 , 69-86.
AYIK, Z., & COŞTU, B., (2024). Instructional Texts for the Gifted: A Semiotic Approach to Teachers Awareness and Strategies. Türkiye Üstün Zekalı ve Dahi Çocuklar Eğitim Vakfı Dergisi , vol.1, no.1, 69-86.
AYIK, ZEKAİ, And Bayram COŞTU. "Instructional Texts for the Gifted: A Semiotic Approach to Teachers Awareness and Strategies," Türkiye Üstün Zekalı ve Dahi Çocuklar Eğitim Vakfı Dergisi , vol.1, no.1, 69-86, 2024
AYIK, ZEKAİ And COŞTU, Bayram. "Instructional Texts for the Gifted: A Semiotic Approach to Teachers Awareness and Strategies." Türkiye Üstün Zekalı ve Dahi Çocuklar Eğitim Vakfı Dergisi , vol.1, no.1, pp.69-86, 2024
AYIK, Z. And COŞTU, B. (2024) . "Instructional Texts for the Gifted: A Semiotic Approach to Teachers Awareness and Strategies." Türkiye Üstün Zekalı ve Dahi Çocuklar Eğitim Vakfı Dergisi , vol.1, no.1, pp.69-86.
@article{article, author={ZEKAİ AYIK And author={Bayram COŞTU}, title={Instructional Texts for the Gifted: A Semiotic Approach to Teachers Awareness and Strategies}, journal={Türkiye Üstün Zekalı ve Dahi Çocuklar Eğitim Vakfı Dergisi}, year=2024, pages={69-86} }