G. Özkan And G. Sezgin Selçuk, "Kavramsal değişim metinleri ve yaşam temelli öğrenmenin öğrencilerin fizik öğrenme yaklaşımları üzerindeki etkileri," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.12, no.30, pp.1-12, 2015
Özkan, G. And Sezgin Selçuk, G. 2015. Kavramsal değişim metinleri ve yaşam temelli öğrenmenin öğrencilerin fizik öğrenme yaklaşımları üzerindeki etkileri. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.12, no.30 , 1-12.
Özkan, G., & Sezgin Selçuk, G., (2015). Kavramsal değişim metinleri ve yaşam temelli öğrenmenin öğrencilerin fizik öğrenme yaklaşımları üzerindeki etkileri. Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.12, no.30, 1-12.
Özkan, Gülbin, And Gamze Sezgin Selçuk. "Kavramsal değişim metinleri ve yaşam temelli öğrenmenin öğrencilerin fizik öğrenme yaklaşımları üzerindeki etkileri," Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.12, no.30, 1-12, 2015
Özkan, Gülbin And Sezgin Selçuk, Gamze S. . "Kavramsal değişim metinleri ve yaşam temelli öğrenmenin öğrencilerin fizik öğrenme yaklaşımları üzerindeki etkileri." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.12, no.30, pp.1-12, 2015
Özkan, G. And Sezgin Selçuk, G. (2015) . "Kavramsal değişim metinleri ve yaşam temelli öğrenmenin öğrencilerin fizik öğrenme yaklaşımları üzerindeki etkileri." Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi , vol.12, no.30, pp.1-12.
@article{article, author={Gülbin ÖZKAN And author={Gamze Sezgin Selçuk}, title={Kavramsal değişim metinleri ve yaşam temelli öğrenmenin öğrencilerin fizik öğrenme yaklaşımları üzerindeki etkileri}, journal={Mustafa Kemal Üniversitesi Sosyal Bilimler Enstitüsü Dergisi}, year=2015, pages={1-12} }