C. Özkan Et Al. , "Sağlık Sektöründe Müşteri Memnuniyet Ölçümü Simetrik ve Asimetrik Etki Analizi," İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi , vol.5, no.9, pp.61-71, 2006
Özkan, C. Et Al. 2006. Sağlık Sektöründe Müşteri Memnuniyet Ölçümü Simetrik ve Asimetrik Etki Analizi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi , vol.5, no.9 , 61-71.
Özkan, C., Zaim, S., & Türkyılmaz, A., (2006). Sağlık Sektöründe Müşteri Memnuniyet Ölçümü Simetrik ve Asimetrik Etki Analizi. İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi , vol.5, no.9, 61-71.
Özkan, Coşkun, Selim Zaim, And Ali Türkyılmaz. "Sağlık Sektöründe Müşteri Memnuniyet Ölçümü Simetrik ve Asimetrik Etki Analizi," İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi , vol.5, no.9, 61-71, 2006
Özkan, Coşkun Et Al. "Sağlık Sektöründe Müşteri Memnuniyet Ölçümü Simetrik ve Asimetrik Etki Analizi." İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi , vol.5, no.9, pp.61-71, 2006
Özkan, C. Zaim, S. And Türkyılmaz, A. (2006) . "Sağlık Sektöründe Müşteri Memnuniyet Ölçümü Simetrik ve Asimetrik Etki Analizi." İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi , vol.5, no.9, pp.61-71.
@article{article, author={Coşkun ÖZKAN Et Al. }, title={Sağlık Sektöründe Müşteri Memnuniyet Ölçümü Simetrik ve Asimetrik Etki Analizi}, journal={İstanbul Ticaret Üniversitesi Fen Bilimleri Dergisi}, year=2006, pages={61-71} }