Atıf Formatları
STEM Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. Çiftçi Et Al. , "STEM Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi," TURKCESS , İstanbul, Turkey, pp.1-5, 2019

Çiftçi, A. Et Al. 2019. STEM Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi. TURKCESS , (İstanbul, Turkey), 1-5.

Çiftçi, A., Topçu, M. S., & Koçulu, A., (2019). STEM Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi . TURKCESS (pp.1-5). İstanbul, Turkey

Çiftçi, Ayşe, Mustafa Sami TOPÇU, And Aslı KOÇULU. "STEM Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi," TURKCESS, İstanbul, Turkey, 2019

Çiftçi, Ayşe Et Al. "STEM Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi." TURKCESS , İstanbul, Turkey, pp.1-5, 2019

Çiftçi, A. Topçu, M. S. And Koçulu, A. (2019) . "STEM Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi." TURKCESS , İstanbul, Turkey, pp.1-5.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Ayşe Çiftçi Et Al. }, title={STEM Eğitiminin Fen Bilimleri Öğretmen Adaylarının Problem Çözme Sürecine Yönelik Algılarına Etkisi}, congress name={TURKCESS}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2019}, pages={1-5} }