Atıf Formatları
Reklam Sloganlarındaki Retorik Figürlerin Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

T. AYTAN, "Reklam Sloganlarındaki Retorik Figürlerin Analizi," VIII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı. , İstanbul, Turkey, 2015

AYTAN, T. 2015. Reklam Sloganlarındaki Retorik Figürlerin Analizi. VIII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı. , (İstanbul, Turkey).

AYTAN, T., (2015). Reklam Sloganlarındaki Retorik Figürlerin Analizi . VIII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı., İstanbul, Turkey

AYTAN, Talat. "Reklam Sloganlarındaki Retorik Figürlerin Analizi," VIII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı., İstanbul, Turkey, 2015

AYTAN, Talat. "Reklam Sloganlarındaki Retorik Figürlerin Analizi." VIII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı. , İstanbul, Turkey, 2015

AYTAN, T. (2015) . "Reklam Sloganlarındaki Retorik Figürlerin Analizi." VIII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı. , İstanbul, Turkey.

@conferencepaper{conferencepaper, author={Talat AYTAN}, title={Reklam Sloganlarındaki Retorik Figürlerin Analizi}, congress name={VIII. Uluslararası Türkçenin Eğitimi-Öğretimi Kurultayı.}, city={İstanbul}, country={Turkey}, year={2015}}