Atıf Formatları
Çoklu yazma etkinliklerinin fen ve teknoloji dersi öğretiminde kullanılmasının öğrenci başarısı ve kavram öğrenmeye etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

H. AKÇAY Et Al. , "Çoklu yazma etkinliklerinin fen ve teknoloji dersi öğretiminde kullanılmasının öğrenci başarısı ve kavram öğrenmeye etkisi," Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.9, no.2, pp.15-31, 2014

AKÇAY, H. Et Al. 2014. Çoklu yazma etkinliklerinin fen ve teknoloji dersi öğretiminde kullanılmasının öğrenci başarısı ve kavram öğrenmeye etkisi. Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.9, no.2 , 15-31.

AKÇAY, H., Özyurt, B., & Akçay, B., (2014). Çoklu yazma etkinliklerinin fen ve teknoloji dersi öğretiminde kullanılmasının öğrenci başarısı ve kavram öğrenmeye etkisi. Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.9, no.2, 15-31.

AKÇAY, Hakan, Basak Özyurt, And Behiye Akçay. "Çoklu yazma etkinliklerinin fen ve teknoloji dersi öğretiminde kullanılmasının öğrenci başarısı ve kavram öğrenmeye etkisi," Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.9, no.2, 15-31, 2014

AKÇAY, Hakan Et Al. "Çoklu yazma etkinliklerinin fen ve teknoloji dersi öğretiminde kullanılmasının öğrenci başarısı ve kavram öğrenmeye etkisi." Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.9, no.2, pp.15-31, 2014

AKÇAY, H. Özyurt, B. And Akçay, B. (2014) . "Çoklu yazma etkinliklerinin fen ve teknoloji dersi öğretiminde kullanılmasının öğrenci başarısı ve kavram öğrenmeye etkisi." Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.9, no.2, pp.15-31.

@article{article, author={Hakan AKÇAY Et Al. }, title={Çoklu yazma etkinliklerinin fen ve teknoloji dersi öğretiminde kullanılmasının öğrenci başarısı ve kavram öğrenmeye etkisi}, journal={Bayburt Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2014, pages={15-31} }