Atıf Formatları
1970-2020 Dönemi için Matematik Eğitimi Araştırmalarındaki En Etkili 500 Makale: Bibliyometrik Atıf Analizi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

A. AKIN And C. O. GÜZELLER, "1970-2020 Dönemi için Matematik Eğitimi Araştırmalarındaki En Etkili 500 Makale: Bibliyometrik Atıf Analizi," Journal of History School , vol.15, no.59, pp.2241-2270, 2022

AKIN, A. And GÜZELLER, C. O. 2022. 1970-2020 Dönemi için Matematik Eğitimi Araştırmalarındaki En Etkili 500 Makale: Bibliyometrik Atıf Analizi. Journal of History School , vol.15, no.59 , 2241-2270.

AKIN, A., & GÜZELLER, C. O., (2022). 1970-2020 Dönemi için Matematik Eğitimi Araştırmalarındaki En Etkili 500 Makale: Bibliyometrik Atıf Analizi. Journal of History School , vol.15, no.59, 2241-2270.

AKIN, AYÇA, And Cem Oktay GÜZELLER. "1970-2020 Dönemi için Matematik Eğitimi Araştırmalarındaki En Etkili 500 Makale: Bibliyometrik Atıf Analizi," Journal of History School , vol.15, no.59, 2241-2270, 2022

AKIN, AYÇA And GÜZELLER, Cem O. . "1970-2020 Dönemi için Matematik Eğitimi Araştırmalarındaki En Etkili 500 Makale: Bibliyometrik Atıf Analizi." Journal of History School , vol.15, no.59, pp.2241-2270, 2022

AKIN, A. And GÜZELLER, C. O. (2022) . "1970-2020 Dönemi için Matematik Eğitimi Araştırmalarındaki En Etkili 500 Makale: Bibliyometrik Atıf Analizi." Journal of History School , vol.15, no.59, pp.2241-2270.

@article{article, author={AYÇA AKIN And author={Cem Oktay GÜZELLER}, title={1970-2020 Dönemi için Matematik Eğitimi Araştırmalarındaki En Etkili 500 Makale: Bibliyometrik Atıf Analizi}, journal={Journal of History School}, year=2022, pages={2241-2270} }