M. ŞEKER, "The Examınatıon Of 8th Grade Schoolbooks And Teacher's Guıde Book of Cıtızenshıp And Democracy In Terms Of Learnıng Styles," Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi (UTEB) , vol.1, no.1, pp.51-62, 2013
ŞEKER, M. 2013. The Examınatıon Of 8th Grade Schoolbooks And Teacher's Guıde Book of Cıtızenshıp And Democracy In Terms Of Learnıng Styles. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi (UTEB) , vol.1, no.1 , 51-62.
ŞEKER, M., (2013). The Examınatıon Of 8th Grade Schoolbooks And Teacher's Guıde Book of Cıtızenshıp And Democracy In Terms Of Learnıng Styles. Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi (UTEB) , vol.1, no.1, 51-62.
ŞEKER, Mustafa. "The Examınatıon Of 8th Grade Schoolbooks And Teacher's Guıde Book of Cıtızenshıp And Democracy In Terms Of Learnıng Styles," Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi (UTEB) , vol.1, no.1, 51-62, 2013
ŞEKER, Mustafa. "The Examınatıon Of 8th Grade Schoolbooks And Teacher's Guıde Book of Cıtızenshıp And Democracy In Terms Of Learnıng Styles." Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi (UTEB) , vol.1, no.1, pp.51-62, 2013
ŞEKER, M. (2013) . "The Examınatıon Of 8th Grade Schoolbooks And Teacher's Guıde Book of Cıtızenshıp And Democracy In Terms Of Learnıng Styles." Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi (UTEB) , vol.1, no.1, pp.51-62.
@article{article, author={Mustafa ŞEKER}, title={The Examınatıon Of 8th Grade Schoolbooks And Teacher's Guıde Book of Cıtızenshıp And Democracy In Terms Of Learnıng Styles}, journal={Uluslararası Türk Eğitim Bilimleri Dergisi (UTEB)}, year=2013, pages={51-62} }