F. İ. AKIN And M. ŞEKER, "Eğitimde Öğrenci ve Öğretmen Perfonmanslarının Değerlendirilmesi Noktasında “Biçimlendirici Öğrenme” Modelinin Yeri ve Önemi," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.2, pp.464-487, 2021
AKIN, F. İ. And ŞEKER, M. 2021. Eğitimde Öğrenci ve Öğretmen Perfonmanslarının Değerlendirilmesi Noktasında “Biçimlendirici Öğrenme” Modelinin Yeri ve Önemi. Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.2 , 464-487.
AKIN, F. İ., & ŞEKER, M., (2021). Eğitimde Öğrenci ve Öğretmen Perfonmanslarının Değerlendirilmesi Noktasında “Biçimlendirici Öğrenme” Modelinin Yeri ve Önemi. Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.2, 464-487.
AKIN, FURKAN, And Mustafa ŞEKER. "Eğitimde Öğrenci ve Öğretmen Perfonmanslarının Değerlendirilmesi Noktasında “Biçimlendirici Öğrenme” Modelinin Yeri ve Önemi," Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.2, 464-487, 2021
AKIN, FURKAN İ. And ŞEKER, Mustafa. "Eğitimde Öğrenci ve Öğretmen Perfonmanslarının Değerlendirilmesi Noktasında “Biçimlendirici Öğrenme” Modelinin Yeri ve Önemi." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.2, pp.464-487, 2021
AKIN, F. İ. And ŞEKER, M. (2021) . "Eğitimde Öğrenci ve Öğretmen Perfonmanslarının Değerlendirilmesi Noktasında “Biçimlendirici Öğrenme” Modelinin Yeri ve Önemi." Türkiye Eğitim Dergisi , vol.6, no.2, pp.464-487.
@article{article, author={FURKAN İLKER AKIN And author={Mustafa ŞEKER}, title={Eğitimde Öğrenci ve Öğretmen Perfonmanslarının Değerlendirilmesi Noktasında “Biçimlendirici Öğrenme” Modelinin Yeri ve Önemi}, journal={Türkiye Eğitim Dergisi}, year=2021, pages={464-487} }