Atıf Formatları
Okul Yöneticileri Duygu Envanteri: Türk Kültürüne Uyarlama, Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

S. Yıldız Et Al. , "School Administrators’ Emotion Inventory: The Study of Adaptation to Turkish Culture, Validity and Reliability," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, pp.352-368, 2023

Yıldız, S. Et Al. 2023. School Administrators’ Emotion Inventory: The Study of Adaptation to Turkish Culture, Validity and Reliability. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1 , 352-368.

Yıldız, S., Doğan, S., & Katıtaş, S., (2023). School Administrators’ Emotion Inventory: The Study of Adaptation to Turkish Culture, Validity and Reliability. Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, 352-368.

Yıldız, Sevgi, Sibel Doğan, And Sevda KATITAŞ. "School Administrators’ Emotion Inventory: The Study of Adaptation to Turkish Culture, Validity and Reliability," Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, 352-368, 2023

Yıldız, Sevgi Et Al. "School Administrators’ Emotion Inventory: The Study of Adaptation to Turkish Culture, Validity and Reliability." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, pp.352-368, 2023

Yıldız, S. Doğan, S. And Katıtaş, S. (2023) . "School Administrators’ Emotion Inventory: The Study of Adaptation to Turkish Culture, Validity and Reliability." Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi , vol.20, no.1, pp.352-368.

@article{article, author={Sevgi Yıldız Et Al. }, title={School Administrators’ Emotion Inventory: The Study of Adaptation to Turkish Culture, Validity and Reliability}, journal={Yüzüncü Yıl Üniversitesi Eğitim Fakültesi Dergisi}, year=2023, pages={352-368} }