Atıf Formatları
MATEMATİK BECERİLERİNDE YETERSİZLİK GÖRÜLENİLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN REHBERLİK VE ARAŞTIRMAMERKEZİNDEKİ EĞİTSEL TANILAMA SÜREÇLERİNİNİNCELENMESİ
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Z. Doğan And A. Türkkal, "MATEMATİK BECERİLERİNDE YETERSİZLİK GÖRÜLENİLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN REHBERLİK VE ARAŞTIRMAMERKEZİNDEKİ EĞİTSEL TANILAMA SÜREÇLERİNİNİNCELENMESİ," TURKISH STUDIES , vol.14, no.3, pp.1391-1410, 2019

Doğan, Z. And Türkkal, A. 2019. MATEMATİK BECERİLERİNDE YETERSİZLİK GÖRÜLENİLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN REHBERLİK VE ARAŞTIRMAMERKEZİNDEKİ EĞİTSEL TANILAMA SÜREÇLERİNİNİNCELENMESİ. TURKISH STUDIES , vol.14, no.3 , 1391-1410.

Doğan, Z., & Türkkal, A., (2019). MATEMATİK BECERİLERİNDE YETERSİZLİK GÖRÜLENİLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN REHBERLİK VE ARAŞTIRMAMERKEZİNDEKİ EĞİTSEL TANILAMA SÜREÇLERİNİNİNCELENMESİ. TURKISH STUDIES , vol.14, no.3, 1391-1410.

Doğan, Zeynep, And Atilla Türkkal. "MATEMATİK BECERİLERİNDE YETERSİZLİK GÖRÜLENİLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN REHBERLİK VE ARAŞTIRMAMERKEZİNDEKİ EĞİTSEL TANILAMA SÜREÇLERİNİNİNCELENMESİ," TURKISH STUDIES , vol.14, no.3, 1391-1410, 2019

Doğan, Zeynep And Türkkal, Atilla. "MATEMATİK BECERİLERİNDE YETERSİZLİK GÖRÜLENİLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN REHBERLİK VE ARAŞTIRMAMERKEZİNDEKİ EĞİTSEL TANILAMA SÜREÇLERİNİNİNCELENMESİ." TURKISH STUDIES , vol.14, no.3, pp.1391-1410, 2019

Doğan, Z. And Türkkal, A. (2019) . "MATEMATİK BECERİLERİNDE YETERSİZLİK GÖRÜLENİLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN REHBERLİK VE ARAŞTIRMAMERKEZİNDEKİ EĞİTSEL TANILAMA SÜREÇLERİNİNİNCELENMESİ." TURKISH STUDIES , vol.14, no.3, pp.1391-1410.

@article{article, author={Zeynep YILDIZ And author={Atilla Türkkal}, title={MATEMATİK BECERİLERİNDE YETERSİZLİK GÖRÜLENİLKOKUL ÖĞRENCİLERİNİN REHBERLİK VE ARAŞTIRMAMERKEZİNDEKİ EĞİTSEL TANILAMA SÜREÇLERİNİNİNCELENMESİ}, journal={TURKISH STUDIES}, year=2019, pages={1391-1410} }