Atıf Formatları
Asit ve baz konusunun öğrenme amaçlı çoklu yazma etkinlikleri kullanılarak öğretiminin değerlendirilmesi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

G. Erol Et Al. , "Evaluation of Using Multimodal Writing Activities for Teaching Acid and Base Concepts," Eğitim, Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.94-102, 2016

Erol, G. Et Al. 2016. Evaluation of Using Multimodal Writing Activities for Teaching Acid and Base Concepts. Eğitim, Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2 , 94-102.

Erol, G., Akçay, H., Bayram, H., & Kapıcı, H. Ö., (2016). Evaluation of Using Multimodal Writing Activities for Teaching Acid and Base Concepts. Eğitim, Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 94-102.

Erol, Gamze Et Al. "Evaluation of Using Multimodal Writing Activities for Teaching Acid and Base Concepts," Eğitim, Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, 94-102, 2016

Erol, Gamze Et Al. "Evaluation of Using Multimodal Writing Activities for Teaching Acid and Base Concepts." Eğitim, Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.94-102, 2016

Erol, G. Et Al. (2016) . "Evaluation of Using Multimodal Writing Activities for Teaching Acid and Base Concepts." Eğitim, Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi , vol.1, no.2, pp.94-102.

@article{article, author={Gamze Erol Et Al. }, title={Evaluation of Using Multimodal Writing Activities for Teaching Acid and Base Concepts}, journal={Eğitim, Bilim ve Teknoloji Araştırmaları Dergisi}, year=2016, pages={94-102} }