H. AYDIN And B. TONBULOĞLU, "Graduate students perceptions’ on multicultural education: A qualitative case study Doktora Öğrenimi Gören Öğretmen ve Akademisyenlerin Çokkültürlü Eğitim Algılarının İncelenmesi," Eurasian Journal of Educational Research , no.57, pp.29-50, 2014
AYDIN, H. And TONBULOĞLU, B. 2014. Graduate students perceptions’ on multicultural education: A qualitative case study Doktora Öğrenimi Gören Öğretmen ve Akademisyenlerin Çokkültürlü Eğitim Algılarının İncelenmesi. Eurasian Journal of Educational Research , no.57 , 29-50.
AYDIN, H., & TONBULOĞLU, B., (2014). Graduate students perceptions’ on multicultural education: A qualitative case study Doktora Öğrenimi Gören Öğretmen ve Akademisyenlerin Çokkültürlü Eğitim Algılarının İncelenmesi. Eurasian Journal of Educational Research , no.57, 29-50.
AYDIN, HASAN, And Betül TONBULOĞLU. "Graduate students perceptions’ on multicultural education: A qualitative case study Doktora Öğrenimi Gören Öğretmen ve Akademisyenlerin Çokkültürlü Eğitim Algılarının İncelenmesi," Eurasian Journal of Educational Research , no.57, 29-50, 2014
AYDIN, HASAN And TONBULOĞLU, Betül. "Graduate students perceptions’ on multicultural education: A qualitative case study Doktora Öğrenimi Gören Öğretmen ve Akademisyenlerin Çokkültürlü Eğitim Algılarının İncelenmesi." Eurasian Journal of Educational Research , no.57, pp.29-50, 2014
AYDIN, H. And TONBULOĞLU, B. (2014) . "Graduate students perceptions’ on multicultural education: A qualitative case study Doktora Öğrenimi Gören Öğretmen ve Akademisyenlerin Çokkültürlü Eğitim Algılarının İncelenmesi." Eurasian Journal of Educational Research , no.57, pp.29-50.
@article{article, author={HASAN AYDIN And author={Betül TONBULOĞLU}, title={Graduate students perceptions’ on multicultural education: A qualitative case study Doktora Öğrenimi Gören Öğretmen ve Akademisyenlerin Çokkültürlü Eğitim Algılarının İncelenmesi}, journal={Eurasian Journal of Educational Research}, year=2014, pages={29-50} }