Ş. G. Köse And E. Özer, "Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati ile İlişkisi: Akıllı Telefon Sektörüne Yönelik Bir Araştırma," Business and Economics Research Journal , vol.12, no.1, pp.219-232, 2021
Köse, Ş. G. And Özer, E. 2021. Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati ile İlişkisi: Akıllı Telefon Sektörüne Yönelik Bir Araştırma. Business and Economics Research Journal , vol.12, no.1 , 219-232.
Köse, Ş. G., & Özer, E., (2021). Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati ile İlişkisi: Akıllı Telefon Sektörüne Yönelik Bir Araştırma. Business and Economics Research Journal , vol.12, no.1, 219-232.
Köse, Şirin, And Ece ÖZER ÇİZER. "Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati ile İlişkisi: Akıllı Telefon Sektörüne Yönelik Bir Araştırma," Business and Economics Research Journal , vol.12, no.1, 219-232, 2021
Köse, Şirin G. And Özer, Ece Ö. . "Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati ile İlişkisi: Akıllı Telefon Sektörüne Yönelik Bir Araştırma." Business and Economics Research Journal , vol.12, no.1, pp.219-232, 2021
Köse, Ş. G. And Özer, E. (2021) . "Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati ile İlişkisi: Akıllı Telefon Sektörüne Yönelik Bir Araştırma." Business and Economics Research Journal , vol.12, no.1, pp.219-232.
@article{article, author={Şirin Gizem KÖSE And author={Ece ÖZER ÇİZER}, title={Deneyimsel Pazarlamanın Müşteri Memnuniyeti ve Müşteri Sadakati ile İlişkisi: Akıllı Telefon Sektörüne Yönelik Bir Araştırma}, journal={Business and Economics Research Journal}, year=2021, pages={219-232} }