Atıf Formatları
Toplu Ulaşımda Hizmet Kalitesi: İstanbul'da Yolcu Memnuniyeti Araştırması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

B. Özkan And S. Alp, "Service Quality in Public Transportation: Passenger Satisfaction Survey in İstanbul," Akıllı Ulaşım Sistemleri ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.94-111, 2020

Özkan, B. And Alp, S. 2020. Service Quality in Public Transportation: Passenger Satisfaction Survey in İstanbul. Akıllı Ulaşım Sistemleri ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.2 , 94-111.

Özkan, B., & Alp, S., (2020). Service Quality in Public Transportation: Passenger Satisfaction Survey in İstanbul. Akıllı Ulaşım Sistemleri ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.2, 94-111.

Özkan, Baranalp, And Selçuk ALP. "Service Quality in Public Transportation: Passenger Satisfaction Survey in İstanbul," Akıllı Ulaşım Sistemleri ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.2, 94-111, 2020

Özkan, Baranalp And Alp, Selçuk. "Service Quality in Public Transportation: Passenger Satisfaction Survey in İstanbul." Akıllı Ulaşım Sistemleri ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.94-111, 2020

Özkan, B. And Alp, S. (2020) . "Service Quality in Public Transportation: Passenger Satisfaction Survey in İstanbul." Akıllı Ulaşım Sistemleri ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.94-111.

@article{article, author={Baranalp Özkan And author={Selçuk ALP}, title={Service Quality in Public Transportation: Passenger Satisfaction Survey in İstanbul}, journal={Akıllı Ulaşım Sistemleri ve Uygulamaları Dergisi}, year=2020, pages={94-111} }