B. Özkan And S. Alp, "Service Quality in Public Transportation: Passenger Satisfaction Survey in İstanbul," Akıllı Ulaşım Sistemleri ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.94-111, 2020
Özkan, B. And Alp, S. 2020. Service Quality in Public Transportation: Passenger Satisfaction Survey in İstanbul. Akıllı Ulaşım Sistemleri ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.2 , 94-111.
Özkan, B., & Alp, S., (2020). Service Quality in Public Transportation: Passenger Satisfaction Survey in İstanbul. Akıllı Ulaşım Sistemleri ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.2, 94-111.
Özkan, Baranalp, And Selçuk ALP. "Service Quality in Public Transportation: Passenger Satisfaction Survey in İstanbul," Akıllı Ulaşım Sistemleri ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.2, 94-111, 2020
Özkan, Baranalp And Alp, Selçuk. "Service Quality in Public Transportation: Passenger Satisfaction Survey in İstanbul." Akıllı Ulaşım Sistemleri ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.94-111, 2020
Özkan, B. And Alp, S. (2020) . "Service Quality in Public Transportation: Passenger Satisfaction Survey in İstanbul." Akıllı Ulaşım Sistemleri ve Uygulamaları Dergisi , vol.3, no.2, pp.94-111.
@article{article, author={Baranalp Özkan And author={Selçuk ALP}, title={Service Quality in Public Transportation: Passenger Satisfaction Survey in İstanbul}, journal={Akıllı Ulaşım Sistemleri ve Uygulamaları Dergisi}, year=2020, pages={94-111} }