Atıf Formatları
Üstbiliş Stratejileri Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine, Dinlemeye Yönelik Tutumlarına ve Dinleme Kaygılarına Etkisi
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

M. Ö. HARMANKAYA And D. MELANLIOĞLU, "Üstbiliş Stratejileri Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine, Dinlemeye Yönelik Tutumlarına ve Dinleme Kaygılarına Etkisi," JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.12, no.18, pp.339-360, 2017

HARMANKAYA, M. Ö. And MELANLIOĞLU, D. 2017. Üstbiliş Stratejileri Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine, Dinlemeye Yönelik Tutumlarına ve Dinleme Kaygılarına Etkisi. JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.12, no.18 , 339-360.

HARMANKAYA, M. Ö., & MELANLIOĞLU, D., (2017). Üstbiliş Stratejileri Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine, Dinlemeye Yönelik Tutumlarına ve Dinleme Kaygılarına Etkisi. JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.12, no.18, 339-360.

HARMANKAYA, Mustafa, And DENİZ MELANLIOĞLU. "Üstbiliş Stratejileri Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine, Dinlemeye Yönelik Tutumlarına ve Dinleme Kaygılarına Etkisi," JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.12, no.18, 339-360, 2017

HARMANKAYA, Mustafa Ö. And MELANLIOĞLU, DENİZ. "Üstbiliş Stratejileri Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine, Dinlemeye Yönelik Tutumlarına ve Dinleme Kaygılarına Etkisi." JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.12, no.18, pp.339-360, 2017

HARMANKAYA, M. Ö. And MELANLIOĞLU, D. (2017) . "Üstbiliş Stratejileri Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine, Dinlemeye Yönelik Tutumlarına ve Dinleme Kaygılarına Etkisi." JOURNAL OF TURKISH STUDIES , vol.12, no.18, pp.339-360.

@article{article, author={Mustafa Özgün HARMANKAYA And author={DENİZ MELANLIOĞLU}, title={Üstbiliş Stratejileri Eğitiminin Ortaokul Öğrencilerinin Dinlediğini Anlama Becerilerine, Dinlemeye Yönelik Tutumlarına ve Dinleme Kaygılarına Etkisi}, journal={JOURNAL OF TURKISH STUDIES}, year=2017, pages={339-360} }