Atıf Formatları
Öğretmen Adayları İçin Eleştirel Dinleme Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması
  • IEEE
  • ACM
  • APA
  • Chicago
  • MLA
  • Harvard
  • BibTeX

Y. TAŞKIN, "Öğretmen Adayları İçin Eleştirel Dinleme Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.2, pp.116-128, 2017

TAŞKIN, Y. 2017. Öğretmen Adayları İçin Eleştirel Dinleme Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.2 , 116-128.

TAŞKIN, Y., (2017). Öğretmen Adayları İçin Eleştirel Dinleme Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması. INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.2, 116-128.

TAŞKIN, Yusuf. "Öğretmen Adayları İçin Eleştirel Dinleme Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması," INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.2, 116-128, 2017

TAŞKIN, Yusuf. "Öğretmen Adayları İçin Eleştirel Dinleme Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.2, pp.116-128, 2017

TAŞKIN, Y. (2017) . "Öğretmen Adayları İçin Eleştirel Dinleme Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması." INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY , vol.5, no.2, pp.116-128.

@article{article, author={Yusuf TAŞKIN}, title={Öğretmen Adayları İçin Eleştirel Dinleme Tutum Ölçeğinin Geçerlik ve Güvenirlik Çalışması}, journal={INTERNATIONAL JOURNAL OF LANGUAGE ACADEMY}, year=2017, pages={116-128} }