N. E. BAŞARAN Et Al. , "The Effects of Graded Reading Circles on Students' Foreign Language Knowledge and Participation to the Lesson / Düzeylendirilmiş Okuma Gruplarının Öğrencilerin Yabancı Dil Bilgisine ve Derse Katılımına Etkileri," Yabancı Dil Bölümleri ve Yüksek Okullarının Yabancı Dil Öğretimindeki Sorunları-Muğla Üniversitesi Kurultay , Muğla, Turkey, pp.244-262, 2008
BAŞARAN, N. E. Et Al. 2008. The Effects of Graded Reading Circles on Students' Foreign Language Knowledge and Participation to the Lesson / Düzeylendirilmiş Okuma Gruplarının Öğrencilerin Yabancı Dil Bilgisine ve Derse Katılımına Etkileri. Yabancı Dil Bölümleri ve Yüksek Okullarının Yabancı Dil Öğretimindeki Sorunları-Muğla Üniversitesi Kurultay , (Muğla, Turkey), 244-262.
BAŞARAN, N. E., BİLGİNER, D., & AKGÜN, Z. B., (2008). The Effects of Graded Reading Circles on Students' Foreign Language Knowledge and Participation to the Lesson / Düzeylendirilmiş Okuma Gruplarının Öğrencilerin Yabancı Dil Bilgisine ve Derse Katılımına Etkileri . Yabancı Dil Bölümleri ve Yüksek Okullarının Yabancı Dil Öğretimindeki Sorunları-Muğla Üniversitesi Kurultay (pp.244-262). Muğla, Turkey
BAŞARAN, Nil, Doğa BİLGİNER, And Zeynep Betül AKGÜN. "The Effects of Graded Reading Circles on Students' Foreign Language Knowledge and Participation to the Lesson / Düzeylendirilmiş Okuma Gruplarının Öğrencilerin Yabancı Dil Bilgisine ve Derse Katılımına Etkileri," Yabancı Dil Bölümleri ve Yüksek Okullarının Yabancı Dil Öğretimindeki Sorunları-Muğla Üniversitesi Kurultay, Muğla, Turkey, 2008
BAŞARAN, Nil E. Et Al. "The Effects of Graded Reading Circles on Students' Foreign Language Knowledge and Participation to the Lesson / Düzeylendirilmiş Okuma Gruplarının Öğrencilerin Yabancı Dil Bilgisine ve Derse Katılımına Etkileri." Yabancı Dil Bölümleri ve Yüksek Okullarının Yabancı Dil Öğretimindeki Sorunları-Muğla Üniversitesi Kurultay , Muğla, Turkey, pp.244-262, 2008
BAŞARAN, N. E. BİLGİNER, D. And AKGÜN, Z. B. (2008) . "The Effects of Graded Reading Circles on Students' Foreign Language Knowledge and Participation to the Lesson / Düzeylendirilmiş Okuma Gruplarının Öğrencilerin Yabancı Dil Bilgisine ve Derse Katılımına Etkileri." Yabancı Dil Bölümleri ve Yüksek Okullarının Yabancı Dil Öğretimindeki Sorunları-Muğla Üniversitesi Kurultay , Muğla, Turkey, pp.244-262.
@conferencepaper{conferencepaper, author={Nil Esra BAŞARAN Et Al. }, title={The Effects of Graded Reading Circles on Students' Foreign Language Knowledge and Participation to the Lesson / Düzeylendirilmiş Okuma Gruplarının Öğrencilerin Yabancı Dil Bilgisine ve Derse Katılımına Etkileri}, congress name={Yabancı Dil Bölümleri ve Yüksek Okullarının Yabancı Dil Öğretimindeki Sorunları-Muğla Üniversitesi Kurultay}, city={Muğla}, country={Turkey}, year={2008}, pages={244-262} }