M. E. Kahraman, "MARKA OLUŞTURMA AŞAMASINDA AMBLEMİN YERİ VE ÖNEMİ," Journal of Fine Arts Faculty , vol.1, no.20, pp.107-116, 2011
Kahraman, M. E. 2011. MARKA OLUŞTURMA AŞAMASINDA AMBLEMİN YERİ VE ÖNEMİ. Journal of Fine Arts Faculty , vol.1, no.20 , 107-116.
Kahraman, M. E., (2011). MARKA OLUŞTURMA AŞAMASINDA AMBLEMİN YERİ VE ÖNEMİ. Journal of Fine Arts Faculty , vol.1, no.20, 107-116.
Kahraman, Mehmet. "MARKA OLUŞTURMA AŞAMASINDA AMBLEMİN YERİ VE ÖNEMİ," Journal of Fine Arts Faculty , vol.1, no.20, 107-116, 2011
Kahraman, Mehmet E. . "MARKA OLUŞTURMA AŞAMASINDA AMBLEMİN YERİ VE ÖNEMİ." Journal of Fine Arts Faculty , vol.1, no.20, pp.107-116, 2011
Kahraman, M. E. (2011) . "MARKA OLUŞTURMA AŞAMASINDA AMBLEMİN YERİ VE ÖNEMİ." Journal of Fine Arts Faculty , vol.1, no.20, pp.107-116.
@article{article, author={Mehmet Emin KAHRAMAN}, title={MARKA OLUŞTURMA AŞAMASINDA AMBLEMİN YERİ VE ÖNEMİ}, journal={Journal of Fine Arts Faculty}, year=2011, pages={107-116} }