M. ÇEMBERCİ And G. TEZ, "Çalışanların İletişim Stilleri ile Müşteri Duygulanımı Arasındaki İlişki," İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.37, pp.65-76, 2020
ÇEMBERCİ, M. And TEZ, G. 2020. Çalışanların İletişim Stilleri ile Müşteri Duygulanımı Arasındaki İlişki. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.37 , 65-76.
ÇEMBERCİ, M., & TEZ, G., (2020). Çalışanların İletişim Stilleri ile Müşteri Duygulanımı Arasındaki İlişki. İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.37, 65-76.
ÇEMBERCİ, Murat, And GİZEM TEZ. "Çalışanların İletişim Stilleri ile Müşteri Duygulanımı Arasındaki İlişki," İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.37, 65-76, 2020
ÇEMBERCİ, Murat And TEZ, GİZEM. "Çalışanların İletişim Stilleri ile Müşteri Duygulanımı Arasındaki İlişki." İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.37, pp.65-76, 2020
ÇEMBERCİ, M. And TEZ, G. (2020) . "Çalışanların İletişim Stilleri ile Müşteri Duygulanımı Arasındaki İlişki." İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi , vol.19, no.37, pp.65-76.
@article{article, author={Murat ÇEMBERCİ And author={GİZEM TEZ}, title={Çalışanların İletişim Stilleri ile Müşteri Duygulanımı Arasındaki İlişki}, journal={İstanbul Ticaret Üniversitesi Sosyal Bilimler Dergisi}, year=2020, pages={65-76} }